Nieagencja wygrała przetarg na kampanię promocyjno-informacyjną programu Europejski Korpus Solidarności

Informacja Prasowa - 14.12.2022
294

Do kampanii zaprosiła influencerów i podcasterów

Do kampanii zaprosiła influencerów i podcasterów związanych z tematyką popularnonaukową, edukacyjną, społeczną i ekologiczną.

 Europejski Korpus Solidarności to program Komisji Europejskiej, który umożliwia młodym ludziom zaangażowanie się w lokalne inicjatywy oraz udział w wolontariacie w całej Europie. Grupą docelową programu są również firmy, organizacje i instytucje, które działają w sektorze solidarnościowym i potrzebują dofinansowania projektów na rzecz społeczności.

W ramach przetargu Nieagencja przeprowadziła kampanię w mediach społecznościowych z influencerami i podcasterami, m.in.: Robert Ość Jasiak (@wspierajkulture), Paulina Górska (@ekopaulinagorska), Aleksandra Pospieszałowska-Skuza (@a_ps89), Paweł Drozd (podcast Brzmienie Świata z lotu Drozda), Paulina Maciboch (podcast W zgodzie ze sobą), Tomasz Rożek (podcast Nauka to Lubię). Gośćmi w podcastach są młodzi ludzie, którzy odbyli wolontariat w ramach programu i opowiadają o swoich przeżyciach i doświadczeniach.

Kampania będzie realizowana do 31.12.2022 r.

 

 

 

 

 

 

Comments

comments

294
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...