Nieagencja odpowiada za social media sklepów Tefal Home&Cook

Informacja Prasowa - 22.07.2019
116

Nieagencja odpowiada za social media sklepów Tefal Home&Cook

Nieagencja − firma specjalizująca się w transformacji cyfrowej rozpoczęła współpracę ze sklepami Tefal Home & Cook. Sklepy są jedną z najbardziej rozpoznawalnych globalnych marek sprzętu gospodarstwa domowego. Nieagencja odpowiada za ich kompleksową komunikację w kanałach społecznościowych.

Sklepy i stoiska Tefal Home & Cook oferują szeroką gamę produktów małego AGD cenionych marek takich jak: Tefal, Krups, Rowenta i Lagostina. Można znaleźć w nich m.in.: odkurzacze, żelazka, czajniki, roboty kuchenne, blendery, miksery, parowary czy frytkownice, ale także pełen wybór patelni, garnków i akcesoriów kuchennych w atrakcyjnych cenach. W ofercie Tefal Home & Cook dostępne są również sprzęty do pielęgnacji ciała i stylizacji włosów np. suszarki do włosów, depilatory czy maszynki do strzyżenia.

W ramach współpracy Nieagencja odpowiada za kompleksową komunikację sklepów na kanale Facebook. Do zadań firmy należy opracowanie strategii komunikacji na Facebooku, bieżąca obsługa i moderacja kanału oraz produkcja filmów produktowych. Z ramienia agencji działania realizuje Olga Słobodzian.

-W komunikacji sklepów Tefal Home & Cook postawiliśmy na content wideo. W atrakcyjny sposób prezentujemy produkty, ich funkcje oraz zastosowanie. Obecnie to właśnie filmy wiodą prym na Facebooku, dlatego nie zabrakło ich w naszej linii komunikacji– podkreślają Marcin Żukowski i Bartek Willim, założyciele Nieagencji.

Do współpracy doszło w wyniku konkursu ofert.

Comments

comments

116
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...