Nieagencja odpowiada za social media sklepów Tefal Home&Cook
Nieagencja − firma specjalizująca się w transformacji cyfrowej rozpoczęła współpracę ze sklepami Tefal Home & Cook. Sklepy są jedną z najbardziej rozpoznawalnych globalnych marek sprzętu gospodarstwa domowego. Nieagencja odpowiada za ich kompleksową komunikację w kanałach społecznościowych.
Sklepy i stoiska Tefal Home & Cook oferują szeroką gamę produktów małego AGD cenionych marek takich jak: Tefal, Krups, Rowenta i Lagostina. Można znaleźć w nich m.in.: odkurzacze, żelazka, czajniki, roboty kuchenne, blendery, miksery, parowary czy frytkownice, ale także pełen wybór patelni, garnków i akcesoriów kuchennych w atrakcyjnych cenach. W ofercie Tefal Home & Cook dostępne są również sprzęty do pielęgnacji ciała i stylizacji włosów np. suszarki do włosów, depilatory czy maszynki do strzyżenia.
W ramach współpracy Nieagencja odpowiada za kompleksową komunikację sklepów na kanale Facebook. Do zadań firmy należy opracowanie strategii komunikacji na Facebooku, bieżąca obsługa i moderacja kanału oraz produkcja filmów produktowych. Z ramienia agencji działania realizuje Olga Słobodzian.
-W komunikacji sklepów Tefal Home & Cook postawiliśmy na content wideo. W atrakcyjny sposób prezentujemy produkty, ich funkcje oraz zastosowanie. Obecnie to właśnie filmy wiodą prym na Facebooku, dlatego nie zabrakło ich w naszej linii komunikacji– podkreślają Marcin Żukowski i Bartek Willim, założyciele Nieagencji.
Do współpracy doszło w wyniku konkursu ofert.
Comments
