Nie taki #PR czarny pod patronatem PSPR

Informacja Prasowa - 25.03.2019
50

Nie taki #PR czarny pod patronatem PSPR

Nie taki #PR czarny pod patronatem PSPR

Olsztyńskie warsztaty PR-owe zyskały silne wsparcie. Patronat nad cyklem niekomercyjnych spotkań organizowanych przez Wordsmith PR objęło Polskie Stowarzyszenie Public Relations. PSPR wesprze agencję w edukowaniu regionalnych firm na temat PR-u, pogłębiania kompetencji specjalistów ds. komunikacji, a także promocji samych spotkań.

„Nie taki #PR czarny” to cykliczne spotkania, które odbywają się w Olsztynie. Agencja Wordsmith PR chce w ten sposób zaprzyjaźnić lokalnych przedsiębiorców z PR-em i tematyką budowania wizerunku. Tylko w pierwszych spotkaniach udział wzięło 150 osób, które zainteresowane są rozwojem swoich marek. – Mamy świadomość, że sporo firm w naszym regionie prowadzi działania PR, choć często intuicyjnie i nie nazywając tego public relations. Chcemy pomóc uporządkować wiedzę na temat strategii komunikacji i przekonywać, że powinna ją prowadzić każda firma niezależnie od budżetu i etapu rozwoju, bo PR to inwestycja. Patronat PSPR to znak jakości naszych spotkań i „tak” dla edukacji i promowania PR-u wśród przedsiębiorców – mówi Karolina Kazuła z agencji Wordsmith PR.

W lutym gościem spotkania Nie taki #PR czarny był członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Michał Bonarowski z firmy Allegro.pl. Kontynuacją współpracy jest objęcie cyklu patronatem PSPR, a wkrótce kolejne spotkanie z udziałem eksperta PR reprezentującego stowarzyszenie. W ten sposób nowy zarząd rozszerza swoje działania i otwiera się na nowe kierunki. Za działalność na terenie północno-wschodniej Polski odpowiada Cyprian Maciejewski członek zarządu PSPR, na co dzień pracujący w gdańskim magistracie.

Stowarzyszenie branżowe podkreśla, że to patronat o bardzo praktycznym wymiarze. – Z wielką przyjemnością podejmujemy wspólne działania z olsztyńskim środowiskiem PR-owców. Chcielibyśmy wnieść do tej inicjatywy wymierną, merytoryczną wartość dodaną, z której skorzysta każdy uczestnik spotkań. Dla naszej organizacji to też znakomita okazja do zaprezentowania misji i planów PSPR oraz zachęcania do członkostwa. Byłoby wspaniale, gdyby okazało się, że ta kooperacja będzie zaczynem do szerszej współpracy w regionie warmińsko-mazurskim – przekonuje Cyprian Maciejewski.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową, istniejącą od 1994 roku. W gronie członków znajdują się: specjaliści działów PR w firmach, samorządach i administracji, wykładowcy wyższych uczelni oraz pracownicy agencji PR.

Najbliższe spotkanie z serii „Nie taki #PR czarny” odbędzie się 4 kwietnia o godz. 9:00 w CRS UKIEL. Gościem specjalny, który opowie o tworzeniu strategii komunikacji  opowie Olga Zalecka, PR manager BSH, odpowiedzialna za wizerunek marek Bosch, Siemens, Zelmer i Gaggenau.

Comments

comments

50
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...