Nie pozwól by spotkało to Twoich bliskich – Prezentmarzeń w świątecznej kampanii przestrzega przed nietrafionym upominkami

Informacja Prasowa - 14.12.2017
300

Nie pozwól by spotkało to Twoich bliskich – Prezentmarzeń w świątecznej kampanii przestrzega przed nietrafionym upominkami

Wystartowała świąteczna kampania marki Prezentmarzeń, specjalizującej się w dostarczaniu niestandardowych przeżyć związanych z aktywnymi formami spędzania czasu. Firma Emotivo stworzyła cykl krótkich, zabawnych spotów pokazujących jak praktyczne prezenty otrzymane pod choinkę mogą zepsuć święta.

Motywem przewodnim kampanii, pojawiającym się cyklicznie w grudniowych spotach, jest podarowanie standardowych i praktycznych upominków, czyli na przykład tostera i miksera, które mają uszczęśliwić bliską nam osobą – partnera lub partnerkę. Niestety okazuje się, iż takie prezenty mimo że wręczone w dobrej intencji, nie zawsze pozytywnie zapisują się w pamięci obdarowanego – jak pokazują poszczególne odsłony filmów.

Każdego roku ponad połowa Polaków pada ofiarą praktycznych prezentów – przestrzega marka Prezentmarzeń i apeluje: „Nie pozwól by spotkało to Twoich bliskich”.  Sposobem, aby ustrzec się od zabawnych, ale groźnie wyglądających sytuacji przedstawionych w  świątecznych spotach,  jest podarowanie bliskiej osobie prezentu w formie przeżycia.

Chcieliśmy nadać kampanii świąteczny, ale humorystyczny charakter pokazując, iż praktyczne prezenty nie tylko są nudne, ale również mogą być powodem nieprzewidywalnych sytuacji, pozostawiających nie zawsze pozytywne wspomnienia. Jako marka oferujący prezenty w formie przeżyć, zależało nam na zasygnalizowaniu alternatywy do standardowych upominków. Dlatego w ostatnich sekundach każdego filmu pokazujemy, co możemy podarować bliskiej osobie, aby zyskać jej uśmiech i zadowolenie – komentuje Piotr Kaptór, dyrektor ds. marketingu Prezentmarzeń.

W ramach kampanii zrealizowano również badanie „Prezenty zawsze wywołują emocje” na próbie ponad 1300 respondentów, aby zbadać jak otrzymanie nietrafionego upominku wpływa na postrzeganie świąt i jakie są reakcje obdarowanych. Wyniki badania potwierdziły, iż Polacy nie tylko nie lubią otrzymywać powtarzalnych, nudnych i praktycznych prezentów, ale także udają, że podobają im się tradycyjne podarunki.

Za kreację spotów odpowiada dział marketingu firmy Emotivo, właściciel marki Prezentmarzeń.

Kampania  świąteczna potrwa do 24 grudnia br., będzie realizowana na profilu marki na Facebooku oraz w innych mediach społecznościowych.

Comments

comments

300
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...