Nie ogarniasz? Zjedz Snickers – nowa kampania reklamowa

Informacja Prasowa - 17.01.2022
88

Nie ogarniasz? Zjedz Snickers

Nie ogarniasz? Zjedz Snickers!

Pod takim hasłem wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa marki, która po raz kolejny, w zaskakujący sposób pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą.

Każdemu od czasu do czasu zdarzy się o czymś zapomnieć. Lepiej jednak, jeśli szykując się na spotkanie ze znajomymi będziemy pamiętać o założeniu spodni. W nowym spocie reklamowym batona Snickers® w charakterystyczny dla marki – lekki i zabawny sposób – pokazana jest historia, w której główny bohater za bardzo przyzwyczaił się do pandemicznej rzeczywistości i spotkań online. Kiedy w domu pojawiają się goście, prezentuje się im ubrany jedynie w koszulę. Reklamę można zobaczyć w telewizji oraz serwisach VOD.

Komunikacja outdoorowa Snickersa®” w zimowej odsłonie Snickers będzie też obecna w miejscowościach górskich. Szusując na nartach lub snowboardzie przez godzinę można spalić nawet 500 kcal.[1] Dlatego podczas ferii i zimowych wyjazdów warto mieć zawsze pod ręką ulubioną przekąskę. O tym, że nawet zimę lepiej „ogarnia się” z batonem Snickers® przypominają billboardy zlokalizowane w górskich miejscowościach turystycznych słynących z zimowych aktywności m.in. w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej, Krynicy, Wiśle czy Szczyrku.

Kampania reklamowa „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers®” wystartowała 15 stycznia. Kopia reklamowa w TV oraz VOD będzie emitowana do 13 marca. Kampanią outdoorowa potrwa do końca lutego. Za produkcję spotu TV odpowiedzialna jest agencja BBDO New York, a za jego adaptację eg+. Za zakup mediów kampanii odpowiada dom mediowy Mediacom,
a kreacje outdoor stworzyła agencja Brandcomm.

Link do video: https://www.youtube.com/watch?v=VVl06bbAa8Y

[1] Źródło: Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej „Ruch – jak, ile i gdzie?”. pzh.gov.pl. Dostęp online: 14.01.2022

Comments

comments

88
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...