Nie lubimy reklam

Redakcja PR - 30.08.2016
19

Polacy są liderami blokowania uporczywych reklam w sieci

Kto w otchłani internetu najbardziej nie przepada za reklamami? Okazuje się, że właśnie Polacy są liderami blokowania uporczywych reklam w sieci. Według sierpniowego raportu OnAudience z grupy Cloud Technologies, polskiej firmy specjalizującej się w Big Data marketingu, aż 42% polskich internautów używało oprogramowania uniemożliwiającego wyświetlanie reklam. Nie jesteśmy jedynie liderami w Europie, ale i na świecie… Słów kilka o tym, że nie lubimy reklam. 

Kto jeszcze?

Kto jest z nami na niechlubnym podium? Brytyjczycy z wynikiem 38,85% i Norwegowie, gdzie aż 38,5% blokuje reklamy. Jest się z czego cieszyć? Raczej nie. Można rzec, że przecież każdy robi, co mu się podoba i reklam po po prostu nie da się nie omijać. A ja Was wszystkich zaskoczę, bo da się, czego dowodem są Brazylijczycy. Tam jedynie nieco ponad 3% internautów używa oprogramowania uniemożliwiającego wyświetlanie reklam. Można?

Co dalej?

Google zapowiada wojnę z agresywną polityką reklamową. Będą kary za umieszczanie reklam typu pop up (urządzenia mobilne), które zasłaniają niemal całkowicie treść interesującej nas strony. Jak to będzie działać? Za brak dostosowania się do nowej polityki Google karać będzie gorszą pozycją w wyszukiwarce – chyba najgorsza kara dla stron. Czy to początek istotnych zmian dla polityki reklamowej w internecie?

Jeśli chcecie poczytać więcej o zmianie polityki Google, jeśli chodzi o reklamy na urządzeniach mobilnych, przeczytajcie ten artykuł.

Trochę o…

Cloud Technologies S.A. jest liderem rynku reklamy internetowej w segmencie technologii do przetwarzanych w chmurze (ang. Cloud Computing) dużych zbiorów danych (ang. Big Data). Spółka posiada unikalne kompetencje w obszarze optymalizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem automatycznego zakupu mediów (ang. Programmatic Buying). Realizuje strategię innowacji opartą na narzędziach efektywnie wykorzystujących potencjał mediów internetowych do emisji kampanii reklamowych.

źródło: www.cloudtechnologies.pl/

Comments

comments

19
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...