Nice To Fit You w noworocznej kampanii zachęca do diety roślinnej i „adopcji” leśnych pszczół

Informacja Prasowa - 27.12.2021
252

Nice To Fit You w noworocznej kampanii zachęca do diety roślinnej i „adopcji” leśnych pszczół

Nice To Fit You w noworocznej kampanii zachęca do diety roślinnej i „adopcji” leśnych pszczół

Nice To Fit You, jeden z wiodących cateringów dietetycznych, w najnowszej kampanii odpowiada na rosnące potrzeby współczesnych konsumentów, poszukujących jakościowych produktów roślinnych. Promuje swoją certyfikowaną znakiem V-Label dietę wegańską i dodatkowo zachęca do wspierania adopcji leśnych pszczół.

Na rynku robi się zielono

Jeszcze kilka lat temu korzystanie z cateringów dietetycznych było uważane za chwilową modę. Dzisiaj na ten rynek składają się setki firm. Obecnie trendem, który sukcesywnie wpisuje się w styl życia wielu Polaków, a przez to również oddziałuje na kategorię cateringów dietetycznych, jest to, że Polacy coraz częściej sięgają po żywność stricte roślinną i roślinne zamienniki mięsa. Jak wynika z najnowszych badań, już ok. 10% Polek i Polaków między 18. a 65. rokiem życia deklaruje się jako wegetarianie, a według danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia, w ciągu ostatnich trzech lat odnotowano w Polsce aż 480-procentowy wzrost sprzedaży roślinnych zamienników mięsa, przy jednoczesnym spadku jego sprzedaży.  Coraz częściej rezygnujemy ze spożywania mięsa ze względu na chęć prowadzenia zdrowszego stylu życia, ale także m.in. z uwagi na płynące z tego korzyści dla dobra klimatu.

Roślinne postanowienia noworoczne

Nice To Fit You to jeden z wiodących cateringów dietetycznych, oferujący 7 oryginalnych diet opracowanych tak, aby były zdrowe i dostarczały wszystkich potrzebnych składników. W menu Nice To Fit You znaleźć można dziesiątki różnorodnych dań opartych na świeżych produktach w dużej mierze pochodzących od lokalnych dostawców. Catering znany jest również ze szczególnej dbałości o najwyższą jakość swoich dań i usług oraz zachowanie zasad bezpieczeństwa na każdym etapie produkcji, co potwierdzają liczne certyfikaty i opinie konsumenckie, m.in. prestiżowy znak V-Label dla diety wegańskiej.

W najnowszej kampanii pod szyldem #NiceToBeeGreen marka wykorzystuje moment, w którym wytyczamy sobie nowe postanowienia i robi kolejny krok w kierunku zdrowia swoich klientów, ale też dobra planety. Za każdy dzień zamówionej diety roślinnej zobowiązuje się zaadoptować 10 leśnych pszczół. Nowy rok to zwykle postanowienia nowego lepszego „ja”. Lepsza sylwetka, zdrowsze odżywianie, więcej czasu na ważne rzeczy w życiu. Ale postanowienia to tylko postanowienia, dopóki się ich nie zrealizuje. Marka Nice To Fit You wychodzi naprzeciw wszystkim, którzy w Nowym Roku chcieliby wprowadzić do swojej diety więcej zdrowych produktów roślinnych i wytrwać w tym postanowieniu jak najdłużej.

Milion zaopiekowanych pszczół

Dodatkowym atutem przejścia na dietę roślinną w Nice To Fit You jest to, że jedząc zdrowo, pomagamy także polskim pszczołom. – Chcieliśmy podarować naszym klientom dodatkową motywację do podejmowania roślinnych postanowień noworocznych. Wyznaczyliśmy więc cel wspólnego zaadoptowania miliona pszczół, poprzez zbudowanie nowych uli i miejskich pasiek – aby pszczoły miodne znalazły korzystne warunki do życia i mogły skutecznie zapylać okoliczne rośliny – mówi Rafał Bartoszewicz, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Nice To Fit You. Żeby wziąć udział w akcji, wystarczy zamówić na dowolny okres jedną z dwóch diet – 100% Vegan lub Veggy. Nad całą akcją od początku czuwają specjaliści z Pszczelarium. To osoby z ponad 20-letnim doświadczeniem pszczelarskim i wiedzą niezbędną do bezpiecznego prowadzenia uli. W finale akcji, który planowany jest na wiosnę 2022 r., zadbają o nowe miejsca do życia dla zaadoptowanych pszczół. Marka Nice To Fit You będzie relacjonować przebieg tego wydarzenia na swoich kanałach w mediach społecznościowych.

#NiceToBeeGreen

Podobnie jak w poprzedniej kampanii, komunikacja opiera się na charakterystycznym haśle „można? można!”, a ambasadorami akcji są polskie gwiazdy filmowe – Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr. Na potrzeby kampanii powstała specjalna sesja zdjęciowa oraz zostały nakręcone 15-sekundowe i 6-sekundowe spoty reklamowe, w których aktorzy w ciekawy i zabawny sposób zachęcają obecnych i nowych klientów Nice To Fit You do podjęcia wyzwania #NiceToBeeGreen. W ramach działań powstały również materiały wideo ukazujące zalety korzystania z innowacyjnych ścieżek zakupowych Nice To Fit You, m.in. ścieżki Flexi. Kampania jest emitowana w social mediach, na display’ach, YT, VoD, www, landing page’ach oraz w e-mail marketingu. Za strategię komunikacji, ideę kreatywną, KV, produkcję spotów i cały core do kampanii digitalowej odpowiada agencja H2O Creative. Agencja obsługuje również social media Nice To Fit You. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.

Comments

comments

252
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...