Nexto.pl z nową aplikacją i usługą Nexto PREMIUM

Informacja Prasowa - 23.05.2017
4

Nexto.pl z nową aplikacją i usługą Nexto PREMIUM

Na Targach Książki w Warszawie Nexto.pl udostępniło premierowo nową aplikację i usługę Nexto PREMIUM. Jej subskrybenci dostają minimalny rabat -40% na cały katalog e-booków i -15% na e-prasę, czyli stały dostęp do najniższych cen w sieci. Już w pierwszy weekend z oferty skorzystało ponad 1000 klientów!

 

Nexto.pl, jedna z największych e-księgarni z e-bookami, audiobookami i e-prasą, uruchomiła dla swoich klientów nową usługę. W zamian za wykupienie subskrypcji użytkownicy zyskują dostęp do największego katalogu cyfrowych treści (ponad 52 tysiące e-booków i blisko 550 tytułów prasowych) w cenach hurtowych. Usługa swoją premierę miała na Warszawskich Targach Książki, na których spółka e-Kiosk S.A. (właściciel marki Nexto.pl) zaprezentowała też nową aplikację przygotowaną na platformy iOS i Android.

Jak wynika z badań, aż 85% Polaków do zakupu książki mogłaby przekonać jej niska cena. Czytelnicy szukają atrakcyjnych ofert, promocji, ale również szerokiego katalogu tytułów. Subskrypcja Nexto PREMIUM to produkt, który w pełni zaspokaja, odpowiada tym potrzebom. W ostatnim czasie dwukrotnie zwiększyliśmy ilość umów z wydawcami książkowymi – dziś w naszym katalogu są tytuły od 400 wydawców książkowych i blisko 200 prasowych. Mamy dzięki temu najszerszą ofertę, a dodatkowo, w zamian za subskrypcję, możemy zaoferować stały dostęp do cen hurtowych. Zamiast polować na okazję, posiadacze konta PREMIUM będą mogli w dowolnej chwili kupić e-book lub e-prasę w najniższej cenie. Dodatkowo Nexto.pl opracowało zupełnie nową aplikację, która łączy półki e-bookowe, adiobookowe i e-prasę w jednym nowoczesnym readerze – podkreśla Marcin Kowalczyk, Prezes Zarządu w e-Kiosk S.A.

Usługa dostępna jest w dwóch abonamentach: półrocznym i rocznym. W ofercie early-birds, obowiązującej do końca maja, pierwszy z nich kosztuje 12,90 zł (zamiast 50 zł) a drugi – 24,90 zł (zamiast 100 zł). Już w pierwszy weekend z oferty PREMIUM skorzystało ponad 1000 klientów, z których aż 80% zdecydowało się na abonament roczny.

 

Comments

comments

4
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...