Next+ – nowy magazynowy format Gazeta.pl

Informacja Prasowa - 21.02.2017
272

Redakcja Next.Gazeta.pl tworzy nowy format poświęcony biznesowi i ludziom sukcesu - Next+

Redakcja Next.Gazeta.pl tworzy nowy, magazynowy format poświęcony biznesowi i ludziom sukcesu – Next+. W każdy wtorek na stronie głównej Gazeta.pl czytelnicy znajdą specjalny obszar z ekskluzywnymi tekstami i materiałami wideo, których autorami będą doświadczeni dziennikarze ekonomiczni, m.in. Rafał Hirsch i Piotr Skwirowski. Pierwsze wydanie Next+ pojawi się we wtorek, 21 lutego br. na stronie głównej Gazeta.pl.

Next.Gazeta.pl to jeden z najszybciej rozwijających się projektów Gazeta.pl w ubiegłym roku, który przede wszystkim świetnie angażuje czytelników ciekawymi treściami. Next+ to kolejny krok w rozwoju treści biznesowych na Gazeta.pl – zaproponujemy naszym użytkownikom jeszcze więcej interesujących, analitycznych artykułów, które w zrozumiały sposób przybliżają świat biznesu i technologii – mówi Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl.

Next+ to cotygodniowy specjalny magazyn o biznesie i technologiach, z własnymi formatami wideo (m.in. cykl wideo o ludziach sukcesu – „Next time”) oraz tekstami doświadczonych i znanych dziennikarzy ekonomicznych. W nowym internetowym magazynie pojawią się artykuły m.in. Rafała Hirscha i Piotra Skwirowskiego, którzy zaprezentują wywiady z autorytetami świata gospodarki oraz z pasją opowiedzą o biznesie i nowych technologiach. Najciekawsze aktualne zjawiska redakcja przedstawi w formie wykresu dnia, a swoim czytelnikom zaproponuje również stałe cykle, takie jak „Historia jednego wynalazku”, czy „What’s next” – poświęcony technologii przyszłości.

Next+ w swojej formie nawiązuje do popularnego, weekendowego wydania Gazeta.pl – to propozycja dla czytelników poszukujących jakościowych, ciekawych i atrakcyjnych wizualnie treści uzupełnionych stałymi formatami wideo.

Nowe wydania Next+ będą pojawiały się na stronie głównej Gazeta.pl, pod najważniejszymi wiadomościami, w każdy wtorek. Już jutro, 21 lutego br. użytkownicy portalu przeczytają m.in. wywiad z byłym ministrem finansów Jackiem Rostowskim, czy artykuł z cyklu „Na czym oni zarabiają” o modelu biznesowym Facebooka, a także obejrzą wideo z cyklu „Next time”, w którym Michał Kiciński, współzałożyciel CD Projektu, daje rady samemu sobie sprzed lat.

Zobacz:

Robert Musiał po 23 latach żegna się z Agorą i odchodzi z zarządu spółki

Wystartował „Mikrofon TOK FM” – projekt realizowany przez Grupę Radiową Agory w ramach Google Digital News Initiative Innovation Fund

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...