Next.Gazeta.pl zaprasza na cykl „#BiznesWalczy”

Informacja Prasowa - 30.03.2020
251

Next.Gazeta.pl zaprasza na cykl „#BiznesWalczy"

W serwisie Next.Gazeta.pl zadebiutowały materiały dziennikarskie z nowego cyklu specjalnego „#BiznesWalczy”. Redakcja biznesowo-technologicznego serwisu portalu Gazeta.pl prezentuje w nim obecną sytuację kryzysową z punktu widzenia przedsiębiorców, zachęcając firmy do walki o ich biznes.
Wiele firm musi wymyślać dziś swoje strategie biznesowe na nowo. – Przedsiębiorczość jest dla nas ważna, dlatego w tym trudnym czasie chcemy zachęcić do walki o biznes zarówno duże, jak i mniejsze firmy, prezentując pozytywne przykłady, nieszablonowe rozwiązania czy innowacyjne technologie – mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.
Na cykl „#BiznesWalczy” złożą się materiały dziennikarskie (artykuły i wywiady) poświęcone firmom, które przebudowują swój biznes w nowej rzeczywistości – podczas epidemii w Polsce i na świecie od nowa tworzą swoje modele biznesowe, wykorzystując zaistniałą sytuację. W nowym cyklu redakcja Next.Gazeta.pl przybliży również aktualne problemy firm i powie o tym, czego potrzebują, m.in. jeśli chodzi o zmiany w przepisach, aby przetrwać ten trudny czas w gospodarce.
Pierwsze artykuły z cyklu można przeczytać tutaj.
„#BiznesWalczy” dołącza do licznych propozycji cyklicznych serii redakcyjnych i programów wideo tworzonych przez redakcje Gazeta.pl. Są wśród nich takie propozycje, jak: codzienna „Rozmowa na żywo”, poniedziałkowy program „Sekcja piłkarska”, wtorkowy cykl „Młoda Polska” czy środowy program „Studio Biznes” i seria wideo „Zwykli niezwykli” oraz „Piątki dla klimatu”. W sumie redakcja Gazeta.pl prezentuje ponad 20 stałych cykli, które publikowane są o różnych porach dnia, od poniedziałku do niedzieli. Wszystkie można znaleźć w zakładce Cykle Gazeta.pl umieszczonej na pasku nawigacji na górze strony głównej portalu.
Nowy cykl jest promowany w serwisach i newsletterach Gazeta.pl oraz w mediach społecznościowych.

Comments

comments

251
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...