New Event Story dla RUM FEST WWA
13 i 14 września w warszawskiej „Babce do Wynajęcia” odbył się RUM FEST WWA – Festiwal Rumu, Cocktaili i Kultury Karaibskiej. Wydarzenie miało na celu rozwijanie kategorii rumu w Polsce i przybliżenie w naszym kraju karaibskiej kultury .
Podczas festiwalu panowała atmosfera jak na wielkiej, karaibskiej imprezie! Każdy uczestnik otrzymywał materiały, kieliszek do degustacji i żetony, dzięki którym mógł posmakować wielu rodzajów rumu. Na miejscu znajdowały się rumy z różnych części świata – Kuby, Jamajki, Kolumbii, Dominikany, Meksyku i wielu innych krajów. Wystawcy byli wyjątkowo zaangażowani – oprócz samego podania rumu, opowiadali także o każdym trunku. Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w prelekcjach Rum Academy oraz warsztatach Cocktail School, gdzie poznawali szczegółowe tajniki wytwarzania i smakowania rumu pod okiem ekspertów z Polski i zagranicy. Podczas RUM FEST WWA zainteresowani poznali także savoir-vivre palenia cygar.
Scenografia idealnie oddawała tamtejszy klimat, wyjątkowe atrakcje i przede wszystkim intensywny i wykwintny smak rumu sprawiły, że pierwsza edycja RUM FEST WWA spotkała się z wieloma pozytywnymi opiniami ze strony odwiedzających.
Cały event został zaprojektowany z myślą o social mediach – scenografia zawierała wiele instalacji stylizowanych na „Insta Spoty”. Dopełnieniem był specjalnie sprowadzony Cadillac z 1960 r., który wypełniony kwiatami i zielenią stał się wyjątkową atrakcją dla wszystkich gości!
Podczas wydarzenia wystąpiło wielu prelegentów i osobowości ze świata rumu i kultury karaibskiej – Duane Dove, Ian Burrell, Leszek Wędzicha, Jerzy Kruk, Joseph Seelesto, Patryk Kowalski i Emil Oponowicz oraz Ale Camara. Piątkowy i sobotni wieczór rozgrzewał kubański zespół Reya Ceballo & Tripulacion Cubana.
Pomysłodawcą wydarzenia była Monika Andrzejczyk właścicielka Tasty Events. Organizacją i produkcją RUM FEST WWA zajęła się agencja New Event Story. Za scenografię odpowiadała Sabina Mentel z Taste of Art.
Agencja New Event Story była od początku bardzo zaangażowana w projekt. Doskonale rozumieli cel festiwalu i potrzeby organizatora. Byli świetnymi doradcami. Całość wydarzenia stworzyli zgodnie z ideą experience marketing, dzięki czemu wydarzenie zostało ocenione jako wyróżniające się w branży. – mówi Monika Andrzejczyk.
Warto też wspomnieć o tym, że Ambasada Kuby była patronem, dlatego na wydarzeniu mogliśmy gościć Ambasadora Kuby, Ambasadora Wenezueli i Zastępcę Ambasadora Kolumbii.
Partnerami wydarzenia byli: EVENT LIVE, Facetpo40.pl, Food and Kitchen, K MAG, Kuchnia+, Restauracja – Pismo Biznesu Gastronomicznego, Biznes Info, Radio Kolor, Co jest Grane 24, AMS, CocaCola, Krosno, Social Tigers, FACE IT, Ame Studio, CocaCola.