New Event Story dla RUM FEST WWA

Informacja Prasowa - 24.09.2019
195

New Event Story dla RUM FEST WWA

13 i 14 września w warszawskiej „Babce do Wynajęcia” odbył się RUM FEST WWA – Festiwal Rumu, Cocktaili i Kultury Karaibskiej. Wydarzenie miało na celu rozwijanie kategorii rumu w Polsce i przybliżenie w naszym kraju karaibskiej kultury .

Podczas festiwalu panowała atmosfera jak na wielkiej, karaibskiej imprezie! Każdy uczestnik otrzymywał materiały, kieliszek do degustacji i żetony, dzięki którym mógł posmakować wielu rodzajów rumu. Na miejscu znajdowały się rumy z różnych części świata – Kuby, Jamajki, Kolumbii, Dominikany, Meksyku i wielu innych krajów. Wystawcy byli wyjątkowo zaangażowani – oprócz samego podania rumu, opowiadali także o każdym trunku. Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w prelekcjach Rum Academy oraz warsztatach Cocktail School, gdzie poznawali szczegółowe tajniki wytwarzania i smakowania rumu pod okiem ekspertów z Polski i zagranicy. Podczas RUM FEST WWA zainteresowani poznali także savoir-vivre palenia cygar.

Scenografia idealnie oddawała tamtejszy klimat, wyjątkowe atrakcje i przede wszystkim intensywny i wykwintny smak rumu sprawiły, że pierwsza edycja RUM FEST WWA spotkała się z wieloma pozytywnymi opiniami ze strony odwiedzających.

Cały event został zaprojektowany z myślą o social mediach – scenografia zawierała wiele instalacji stylizowanych na „Insta Spoty”. Dopełnieniem był specjalnie sprowadzony Cadillac z 1960 r., który wypełniony kwiatami i zielenią stał się wyjątkową atrakcją dla wszystkich gości!

Podczas wydarzenia wystąpiło wielu prelegentów i osobowości ze świata rumu i kultury karaibskiej – Duane Dove, Ian Burrell, Leszek Wędzicha, Jerzy Kruk, Joseph Seelesto, Patryk Kowalski i Emil Oponowicz oraz Ale Camara. Piątkowy i sobotni wieczór rozgrzewał kubański zespół Reya Ceballo & Tripulacion Cubana.

Pomysłodawcą wydarzenia była Monika Andrzejczyk właścicielka Tasty Events. Organizacją i produkcją RUM FEST WWA zajęła się agencja New Event Story. Za scenografię odpowiadała Sabina Mentel z Taste of Art.

Agencja New Event Story była od początku bardzo zaangażowana w projekt. Doskonale rozumieli cel festiwalu i potrzeby organizatora. Byli świetnymi doradcami. Całość wydarzenia stworzyli zgodnie z ideą experience marketing, dzięki czemu wydarzenie zostało ocenione jako wyróżniające się w branży. – mówi Monika Andrzejczyk.

Warto też wspomnieć o tym, że Ambasada Kuby była patronem, dlatego na wydarzeniu mogliśmy gościć Ambasadora Kuby, Ambasadora Wenezueli i Zastępcę Ambasadora Kolumbii.

Partnerami wydarzenia byli: EVENT LIVE, Facetpo40.pl, Food and Kitchen, K MAG, Kuchnia+, Restauracja – Pismo Biznesu Gastronomicznego, Biznes Info, Radio Kolor, Co jest Grane 24, AMS, CocaCola, Krosno, Social Tigers, FACE IT, Ame Studio, CocaCola.

Comments

comments

195
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...