Neuromarketing – jak marketerzy wpływają na Twój mózg?

Redakcja PR - 06.09.2017
218

Neuromarketing - jak marketerzy wpływają na Twój mózg?

Mózg człowieka kryje przed naukowcami wiele tajemnic, jednak wiedza jaką posiadamy na jego temat jest skrupulatnie wykorzystywana przez różnego rodzaju specjalistów. Również przez marketingowców.

Jak przekonuje Patrycja Ogrodnik, Brand Manager w Agencji Freebee, – Naukowcy zajmujący się badaniem emocji i analizą procesów myślowych doskonale wiedzą, że deklaracje konsumentów mogą mieć niewielki związek z tym, co rzeczywiście oni czują. Jest to przyczyna, że często ankiety i sondaże nie oddają wiernie rzeczywistości.

„Sam Dooley rozszerza pojęcie neuromarketingu o coś więcej niż badanie mózgu przy wykorzystaniu rezonansu. Dla niego w skład tego pojęcia mogą śmiało wejść również eksperymenty behawiorystów mające na celu zbadanie, jak dane bodźce oddziałują na człowieka”.

I choć ten najważniejszy narząd kryje wiele tajemnic, zdradzamy kilka z nich: odwoływanie się do racjonalnego „ja”, chłodne kalkulacje i analiza niewiele się zdają, jeśli chcemy coś sprzedać. Dlaczego? Odpowiedź znajdziesz w tekście eksperta Agencji Freebee.

Wejdź na Freebee.pl 

Comments

comments

218
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...