Nestmedic nowym klientem 38 Content Communication

Informacja Prasowa - 14.02.2022
49

Nestmedic nowym klientem 38 Content Communication

Nestmedic nowym klientem 38 Content Communication

Z początkiem lutego, do grona klientów 38 Content Communication, dołączyła firma Nestmedic S.A., producent innowacyjnego technologicznie, mobilnego rozwiązania telemedycznego.

Agencja będzie odpowiadać kompleksowo za działania PR firmy Nestmedic oraz komunikację produktową. Nestmedic SA to producent innowacyjnego technologicznie, mobilnego rozwiązania telemedycznego Pregnabit® do zdalnego badania dobrostanu płodu – badania kardiotokograficznego (KTG). Spółka jest jedynym z nielicznych na rynku polskim i międzynarodowym dostawcą kompleksowej oferty: własnego produktu medycznego (teleKTG) oraz usługi zdalnej analizy zapisów KTG przez wykwalifikowany personel medyczny w Medycznym Centrum Telemonitoringu

Jako 38Content Communication od wielu lat rozwijamy kompetencje w zakresie PR-u branży medycznej oraz technologii cyfrowych, dlatego z ogromną przyjemnością witamy Nestmedic w gronie klientów. Mobilne KTG w standardzie równoważnym do badania stacjonarnego, dostępne dla każdej kobiety w ciąży, to przyszłość rozwoju nowoczesnych usług medycznych, ale przede wszystkim – ważny społecznie projekt zwiększający bezpieczeństwo pacjentek. Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy go wesprzeć komunikacyjnie – podkreśla Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Z ramienia agencji za kompleksową obsługę klienta odpowiedzialny będzie zespół pod kierunkiem group account managera – Weroniki Jandy.

38 Content Communication wchodzące w skład 38Group to zespół ekspertów z branży mediów. Agencja powstała w 2010 r. i zatrudnia obecnie ponad 40 osób w biurach w Łodzi i Warszawie. W portfolio klientów 38 Content Communication znajdują się takie marki jak: Accor, Grupa LUX MED, Grupa Atlas, Bausch Health, ElectroMobility Poland, SM Mlekpol, Kaufland, Ministerstwo Klimatu czy Iron Mountain Polska. Agencja prowadzona przez Katarzyną Życińską ma na swoim koncie nagrody w najważniejszych konkursach branżowych, takich jak Złote Spinacze czy Golden Arrow. W najnowszym rankingu agencji public relations PR Check Agencja 38 Content Communication zajęła 3 miejsce pod względem przychodów oraz 4 miejsce pod względem fee income. Z kolei 38 Group, osiągając największą dynamikę wzrostu, znalazła się na 2 miejscu pod względem przychodów i fee income.

 

Comments

comments

49
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...