Nestlé rozstrzygnęło przetarg mediowy
W wyniki przetargu Nestlé Polska wyłoniło dom mediowy UM Thrive (Grupa IPG Mediabrands), który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Grupy Nestlé w Polsce. UM Thrive został nowym partnerem mediowym Nestlé Polska na lata 2020 – 2022.
„UM Thrive przedstawił najatrakcyjniejszą i najbardziej przekonującą ofertę. Dlatego, wierzymy, że może stać się naszym silnym partnerem w obliczu przyszłych wyzwań. Podczas procesu przetargowego UM potwierdził swoje kompetencje i umiejętność ich wykorzystania pracując nad konkretnymi case’ami biznesowymi Nestlé” – zaznacza Zbigniew Skarżyński, Marketing Communication Manager, Nestlé Polska.
Nowo powołana agencja przejmie pełen zakres obowiązków od domu mediowego Wavemaker, który dotychczas obsługiwał Nestlé Polska w zakresie mediów.
Comments
