Nespresso rozszerza współpracę z Big Picture

Informacja Prasowa - 16.05.2019
252

Nespresso rozszerza współpracę z Big Picture

Do grona klientów Big Picture marka Nespresso dołączyła w trzecim kwartale 2018 r. Agencji powierzono wtedy realizację strategii komunikacji w zakresie influencer marketingu. Od maja tego roku agencja odpowiada za całą strategię komunikacyjną, w tym za działania z zakresu media relations oraz realizację projektów specjalnych. Współpraca uzyskała szerszy wymiar w wyniku decyzji zespołu marki Nespresso.

 Marka Nespresso – innowacyjny lider

Nespresso jest liderem na rynku porcjowanej kawy najwyższej jakości. Oferta Nespresso obejmuje 28 rodzajów kawy, ale także  designerskie ekspresy i akcesoria. Marka zrewolucjonizowała sposób, w jaki miliony ludzi na całym świecie piją kawę. Nespresso od lat skoncentrowane jest na obszarze odpowiedzialnego biznesu. W 2003 r. we współpracy ze światową organizacją Rainforest Alliance powstał program zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality™. Na szeroką skalę wdrażany jest także program recyklingu kapsułek. W obszarze wizerunkowym Nespresso związane jest ze światem kina.Od 13 lat ambasadorem marki jest George Clooney. Aktor bierze udział w kampaniach reklamowych marki. Jest również aktywnym członkiem w Radzie Doradczej ds. Zrównoważonego Rozwoju Nespresso, odpowiedzialnej za innowacyjne rozwiązania dotyczące poprawy jakości życia farmerów, ich rodzin oraz społeczności lokalnych zajmujących się uprawą i pozyskiwaniem kawy.Ponadto marka współpracuje z wieloma festiwalami filmowymi, m.in. od 12 lat pełni rolę oficjalnego partnera Międzynarodowego Filmowego Festiwalu w Cannes–jednego z najbardziej prestiżowych festiwali filmowych na świecie. Podczas tego festiwalu odbywa się ceremonia rozdania nagród w konkursie filmowym Nespresso Talents, którego celem jest wspieranie młodych talentów.

Big Picture dla Nespresso

Współpraca Big Picture z Nespresso w Polsce zakłada wdrożenie kompleksowej strategii komunikacyjnej marki. Dotychczasowy zakres współpracy (influencer marketing) został uzupełniony o relacje z mediami, przede wszystkim w obszarze B2C ze wsparciem dla działań B2B. Głównym wyzwaniem agencji jest wdrożenie strategii, mającej na celu synergię wszystkich działań komunikacyjnych marki. Do zadań agencji należeć będzie także realizacja projektów specjalnych, związanych m.in. z Nespresso Talents i obecnością brandu podczas 71 Festiwalu Filmowego w Cannes.

Opracowaniem strategii oraz realizacją kampanii dla Nespresso zajmuje się w Big Picture zespół odpowiedzialny za komunikację lifestyle, który łączy kompetencje z zakresu relacji z mediami oraz influencerami. W ostatnich latach odpowiadał za stworzenie i realizację kampanii wizerunkowych dla marek: L’OréalParis, Martini, Coca-Cola, Allegro.

Comments

comments

252
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...