Neon Shake jeszcze bardziej social

Informacja Prasowa - 19.05.2017
47

Neon Shake jeszcze bardziej social

Jako Community Manager do Neon Shake powraca Dawid Zając.

 

Nowy CM zajmie się opieką nad social mediami powierzonymi Neon Shake. Będzie przygotowywał treści i prowadził aktywny dialog z użytkownikami na Facebooku, Instagramie i Snapchacie oraz moderował kwestie związane z wizerunkiem obsługiwanych marek FMCG w social media.

Dawid od 2014 do 2015 roku pracował w Neon Shake jako copywriter, tworząc angażujące teksty m.in. dla Western Union czy firmy ubezpieczeniowej UNIQA. Na takim samym stanowisku był zatrudniony także w agencjach Brand Garden, Max Arpp, PND Futura oraz Effectica. Tworzył tam kampanie między innymi dla takich marek jak Alpen Gold, Bayer, Bonduelle, Danone, Hewlett-Packard, Kraft, Lisner, Polpharma, TUI, Unilever oraz Żywiec.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, InviMed czy Bricomarché.

Comments

comments

47
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...