Nauka zdalna w Fikołkach

Informacja Prasowa - 30.11.2021
128

Nauka zdalna w Fikołkach

Nauka zdalna w Fikołkach

Wychodząc naprzeciw potrzebom rodziców, których dzieci zostały objęte nauką zdalną, a którzy nie mogą z nimi zostać w domu, sieć Sale Zabaw Fikołki przygotowała ofertę „Nauki zdalnej w Fikołkach”.

Oferta dedykowana jest dla dzieci do 11 roku życia, które przeszły w tryb nauki zdalnej, i nie są objęte kwarantanną. „Nauka Zdalna w Fikołkach” realizowana jest w godzinach 8:30 – 17:30. Zapewniany jest dostęp do Internetu, 3 posiłki w ciągu dnia (II śniadanie, obiad, podwieczorek), pomoc opiekuna podczas zdalnych lekcji, pilnowanie planu lekcji dziecka, pomoc w odrabianiu lekcji a także zajęcia ruchowe, integracyjne, warsztatowe poza czasem zdalnej nauki

Jak mówi Bertrand Jasiński Prezes Zarządu Sal Zabaw Fikołki, „Pomysł Nauki Zdalnej w Fikołkach powstał na bazie spostrzeżeń naszych pracowników oraz rozmów z Klientami. Praktyka pokazuje, że coraz więcej szkół wprowadza naukę zdalną dla dzieci zdrowych, nie objętych kwarantanną. Takie dziecko nie musi być odizolowane w domu a nie każdy rodzic może pozostać z dzieckiem. Nie każdy pracodawca patrzy przychylnie na pracę zdalną rodzica. Nie każdy ma na miejscu dziadków a zatrudnienie opiekunki to wysoki koszt. W Fikołkach wesprzemy rodzica w rozwiązaniu tych dylematów, a dziecku zapewnimy odpowiednie wsparcie i ciekawe spędzenie czasu. ”

Nauka Zdalna w Fikołkach, realizowana jest we wszystkich 13 lokalizacjach spółki w Warszawie, Jankach, Wołominie, Pruszkowie, Krakowie, Poznaniu, Bielsku Białej i Wrocławiu. Naukę Zdalną w Fikołkach obsługują wyłącznie pracownicy posiadający ważne Unijne Certyfikaty Covid. Spółka  równolegle przestrzega wytycznych GIS oraz stosując wewnętrzne restrykcyjne procedury bezpieczeństwa i czystości. Więcej informacji na stronie www.fikolki.pl

Comments

comments

128
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...