string(130) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/07/10153645_841069165916416_5733607877774337893_n.jpg');"
string(104) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/07/10153645_841069165916416_5733607877774337893_n.jpg"
Zobacz pierwszy odcinek kursu centrum komunikacji strategicznej NATO
NATO Strategic Communications Centre opracowało kurs internetowy, który służyć ma za pierwszy krok w ustaleniu jednolitej strategii komunikacji. Kurs ten skierowany jest dla akademii i szkół obronnych w ramach nauczania przygotowawczego, koncentrując się na działaniach szkoleniowych, którzy nie mają przygotować specjalistów ds. Komunikacji.
W kampanii sojuszniczej może być dużo różnych opinii na każdy temat. W interesie zbiorczego bezpieczeństwa wielu członków musi poświęcić się na rzecz większości. To wzajemne wsparcie na korzyść wszystkich zapewnia stałość która daje wielką siłę wspólnym zamiarom. W ten sam sposób komunikacja musi być stała. Potrzebuje istnieć siła wywodząca się z jedności.
Ta jedność nie ogranicza się do komunikacji werbalnej. Różnica między przekazanym słowem a fizycznym działaniem w najlepszym przypadku skomplikuje, a w najgorszym zniszczy te jedność komunikacji i w ten sposób narazi na utratę zaufania.
Zatem stałość komunikacji jest najważniejsza, ustanawia i utrzymuje zaufanie. Dla organizacji takich jak NATO odbiorcy są rozsiani po całym świecie. Sojusz musi zapewniać pewność zbiorczego bezpieczeństwa swoim krajom członkowskim i ich narodom. Musi oferować przyjaźń innym nacjom i organizacjom z wspólnymi wartościami i potrzebuje mieć środki odstraszające na potencjalnych konkurentów i przeciwników.
Ta sama tożsamość zbiorowa może być przeniesiona na wiele wzajemnie wspierających wiadomości dla szerokiej gamy odbiorców. W każdej minucie pojawiają się możliwości zaangażować się w komunikację z naszymi odbiorcami, ale ważnym jest by wszyscy mówili jednym głosem.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Polecane
Sonda
