Natalia Kukulska dołączyła do grona ambasadorów Avon!

Informacja Prasowa - 01.09.2021
225

Natalia Kukulska dołączyła do grona ambasadorów Avon!

Natalia Kukulska dołączyła do grona ambasadorów Avon!

Marka Avon, chcąc wyrazić w tym roku swój podziw dla wszystkich kobiet, wypuszcza nowy zapach w kolekcji Eve – Embrace. Powstał on po to, by wspierać kobiety w wypełnianiu każdej z ich życiowych ról i odzwierciedlać różne aspekty kobiecej osobowości. Ambasadorką całej linii zapachów Eve została artystka Natalia Kukulska.

Czasem elegancka i stylowo ubrana, a czasem naturalna i bez makijażu. Zazwyczaj towarzyska i wygadana, dzisiaj nieco introwertyczna i ceniąca sobie spokój – jedna kobieta, a ma tak wiele różnych oblicz. By odzwierciedlić wszystkie aspekty kobiecej osobowości, Avon stworzył nowe perfumy w linii Eve – Embrace, dzięki którym można pokochać każdą wersję siebie i poczuć się dobrze w swojej skórze.

Ambasadorką nowych perfum oraz pozostałych wariantów zapachowych z tej linii została Natalia Kukulska – jedna z najbardziej znanych polskich piosenkarek, która na scenie muzycznej obecna jest od ponad trzydziestu lat, prywatnie żona i mama trójki dzieci.

Najnowszy katalog Avon 09/2021 z dedykowaną sesją zdjęciową z udziałem Natalii Kukulskiej pojawi się na rynku 1 września 2021 roku. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych ambasadorki produktów Avon oraz marki Avon, m.in. live z ambasadorką na Facebooku. W ramach kampanii powstał również specjalny spot reklamowy, który będzie można obejrzeć w TV oraz w serwisie YouTube.

Za koncepcję kreatywną kampanii i aktywację w social mediach odpowiada marka Avon, za zakup mediów – agencja mediowa Starcom, za koordynację działań z artystką – agencja Star4Brands, za działania PR – agencja Garden of Words.

Zachęcamy do zapoznania się ze spotem reklamowym kampanii: https://www.youtube.com/watch?v=sT7j-yDfGW0&ab_channel=AVONPolska

Comments

comments

225
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...