Nałęczowianka bardzo kreatywnie

Jerzy Ciszewski - 15.01.2016
19

Kampania, która zmusza do aktywnego działania i kreatywności? Gdzie tu spoty reklamowe?

Kampania, która zmusza do aktywnego działania i kreatywności? Gdzie tu spoty reklamowe? Światła, blask, uwielbienie dla produktu? Efekt zainteresowania odbiorców da się osiągnąć także dzięki innym wydarzeniom. Pokazała to Nałęczowianka. Chociaż część akcji już została przeprowadzona, kilka atrakcji dopiero przed nami.

,,Witalnego Nowego Roku” to (jak samo hasło wskazuje) akcja nastawiona głównie na czas noworoczny i okres poświąteczny. Wzmocnienie wizerunku marki a także wsparcie sprzedaży (z naciskiem na to pierwsze) były celami kampanii. To od strony marketingu. Dla klientów jednak najważniejsza ma być chęć dzielenia się życzeniami skłaniającymi swoich bliskich do ruchu i aktywności. Święta bowiem nie zwalniają ze zdrowego trybu życia. Nie jest to pierwsza akcja tego typu, ponieważ jesienią Nałęczowianka również mobilizowała do wysiłku.

Co jednak będzie się działo w ramach kampanii? Przede wszystkim organizatorzy postawili na eventy realizowane w kilku największych miastach Polski. Jedno z nich już miało miejsce w Warszawie. Oto harmonogram:

Godziny: 12-20

Warszawa 9 stycznia 2016 (Plac Defilad)

Lublin 16 stycznia 2016 (lodowisko Ice Mania)

Zakopane 23 stycznia 2016 (górna stacja Gubałówki)

Wrocław 30 stycznia 2016 (lodowisko obok Hali Stulecia)

Wszyscy ci, którzy chcą wziąć udział w konkursie, powinni nagrać życzenia dla bliskich osób. Potem wystarczy wrzucić je na fanpejdż Nałęczowianki i oznaczyć hasztagiem #NiechSięStanie. Czy akcja odniesie skutek?

Oprócz eventów i konkursu w akcję zaangażowała się aktorka Katarzyna Bujakiewicz, która także składa życzenia. Za działania PR-owe odpowiedzialna jest agencja Q&A Communications, zakup mediów to agencja mediowa MEC. Weźmiecie udział?

FullSizeRender

Comments

comments

19
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...