„Największe przeboje lat ’80,’90,’00” – nowa kampania i konkurs Radia Złote Przeboje

Informacja Prasowa - 02.10.2020
163

"Największe przeboje lat '80,'90,'00" - nowa kampania i konkurs Radia Złote Przeboje

„Największe przeboje lat ’80,’90,’00” – nowa kampania i konkurs Radia Złote Przeboje
 
Odeta Moro i Kamil Baleja w trzech stylizacjach kojarzonych z trzema dekadami muzycznymi – to gwiazdy nowej kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje, która rozpocznie się już w sobotę, 3 października br. Kreacje stacji pojawią się w internecie, prasie i kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach, a dodatkowo redakcja zaprosi słuchaczy do udziału w konkursie pod hasłem „80, 90, 2000”.
– Lata 80., 90. i 2000. najlepiej definiują muzykę Radia Złote Przeboje. Moda na te dekady nie przemija i nic dziwnego, bo to czas pełen świetnych przebojów – mówi Jarosław Barwiak, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje.
Dlatego właśnie do tych trzech muzycznych dekad nawiązuje najnowsza kampania wizerunkowa stacji, która potrwa od 3 października do 19 listopada br. Wystąpią w niej Odeta Moro, prowadząca na antenie „Najlepszy weekend” w soboty od 11:00 oraz Kamil Baleja, gospodarz porannego programu „Złote przeboje na dzień dobry”, nadawanego od poniedziałku do piątku od 5:30.
Reklamy Radia Złote Przeboje będzie można zobaczyć na nośnikach AMS, w kinach sieci Helios, w internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube) oraz w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Polityka”). Działania przygotowała Grupa Radiowa Agory, a zdjęcia do reklam wykonali Piotr Haltof & YOUME STUDIO.

W poniedziałek, 5 października br. Radio Złote Przeboje rozpocznie również konkurs o nazwie „80, 90, 2000”, w którym redakcja będzie sprawdzać wiedzę uczestników na temat minionych dekad i utworów granych na antenie. Uważni słuchacze mogą liczyć na podpowiedzi Odety Moro i Kamila Balei dotyczące pytań. Osoba, który udzieli 3 poprawnych odpowiedzi, wygra 2000 złotych. Konkurs potrwa do 30 października.

Comments

comments

163
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...