Najwięksi reklamodawcy zasilają szeregi IAA Polska

Informacja Prasowa - 18.03.2020
102

Najwięksi reklamodawcy zasilają szeregi IAA Polska

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy się rozwija. Tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy przystąpiło do niego 10 nowych członków. Są to głównie czołowi reklamodawcy, którzy reprezentują różne branże, od finansów do nowych technologii.

BNP Paribas, Business Consulting, Henkel, Huawei, Jeronimo Martins, L’Oreal, Mondelēz, Nestlé, Polpharma i UPC — to organizacje, które przystąpiły do polskiego oddziału IAA International Advertising Association. Jej członkami są wszystkie międzynarodowe oraz największe polskie grupy reklamowe i prawie wszystkie znaczące grupy mediowe. Trzecią grupę stanowią reklamodawcy. To właśnie ona systematycznie się powiększa.

 

“Przystąpiliśmy do IAA Polska ze względu na charakter tego stowarzyszenia. Reprezentuje ono nie tylko agencje reklamowe i grupy mediowe, lecz także reklamodawców, którzy byli do niedawna rozproszeni i mieli trudności w nawiązaniu współpracy. W tej organizacji wszyscy interesariusze mówią jednym, donośnym głosem. Wierzę, że dzięki naszemu zaangażowaniu, przyczynimy się do stworzenia lepszych standardów dla rynku. Szczególnie interesujący jest dla nas projekt Koalicja Marketerów dla Lepszych Badań, której celem jest wypracowanie nowej metodologii badań mediów — telewizji, radia i internetu.” Aleksandra Gawlas-Wilińska,  Dyrektor Marketingu Henkel LHC

 

Prace koalicji to nie jedyna inicjatywa, w którą obecnie angażuje się IAA Polska. W najbliższych tygodniach rozpocznie się program Young Professionals, który wspiera rozwój przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej w Polsce. Stowarzyszenie przygotowało także cykl spotkań z ekspertami. W trakcie kameralnych wydarzeń, członkowie będą dyskutować z tymi praktykami, których niestandardowe i innowacyjne podejście wpłynęło na rozwój marketingu w Polsce.

Jerzy Minorczyk, ambitne plany stowarzyszenia komentuje tak: “Pomimo obecnych trudności, z jakimi borykamy się jako społeczeństwo, kontynuujemy prace nad naszymi kluczowymi projektami. Miejmy nadzieję, że uda nam się je w pełni zrealizować z korzyścią dla naszej branży”.

Comments

comments

102
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...