Najnowsza publikacja Grupy Roboczej Mobile Marketing „VOICE in Poland – U Progu Rewolucji Głosowej”

Informacja Prasowa - 03.12.2019
169

Najnowsza publikacja Grupy Roboczej Mobile Marketing „VOICE in Poland – U Progu Rewolucji Głosowej”

„VOICE in Poland – U Progu Rewolucji Głosowej” to nowa publikacja przygotowana przez Grupę Roboczą Mobile Marketing działającą w ramach IAB Polska. W dziewięciu rozdziałach przedstawiono najważniejsze aspekty funkcjonowania systemów głosowych i ich wpływ na rozwój reklamy mobilnej w Polsce.

O rozwiązaniach głosowych dużo się, nomen omen, mówi, ale ciężko znaleźć syntetycznie zebraną wiedzę w formie pisanej. Jako Grupa Robocza Mobile Marketingu postanowiliśmy podjąć to wyzwanie, ponieważ to właśnie rozwój smartfonów znacząco wpłynął na rozwój tej kategorii – komentuje Anna Engler z GR Mobile Marketing

W niniejszej publikacji omówione zostały trzy istotne obszary tematyczne:
–  programmatic audio
–  podcasty
–  asystenci głosowi.

Grono autorów to przekrojowa reprezentacja ekspertów z różnych obszarów:
–  największej stacji radiowej w Polsce, która szuka dodatkowych źródeł monetyzacji
–  największego portalu horyzontalnego, który wprowadza voice interface podążając za oczekiwaniami użytkowników
–  specjalistów w kwestii nowego formatu, który szybko zdobywa popularność – podcastów
–  z obszaru programmatic, który automatyzuje kolejne kategorie reklamowe
–  developerzy aplikacji mobilnych, którzy szukają zastosowania komend głosowych w nowych obszarach bizensu.

Komunikacja głosowa to nowy, nieodkryty ocean możliwości – zarówno w formie, jak i potencjale budowania relacji, szczególnie z młodym pokoleniem digital natives. To co istotne, w połączeniu z danymi, jakie agreguje technologia programmatic, daje możliwości realnie spersonalizowanego przekazu. Warto poświęcić chwilę na zgłębienie tematu, który jest aktualnie na szczycie fali innowacji w marketingu.

Pobrać publikację można pod tym linkiem.

źródło: iab.org.pl

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...