Najlepszy polski golfista w kampanii marki BYTOM

Informacja Prasowa - 22.06.2017
264

Najlepszy polski golfista w kampanii marki BYTOM

Adrian Meronk podjął współpracę z marką BYTOM. Najlepszy polski golfista promuje swoim wizerunkiem letnią kolekcję 2017, która z jednej strony stanowi ukłon w stronę tradycji sztuki krawiectwa czerpiącej inspirację z trendów w modzie, a z drugiej jest wyrafinowaną i jednocześnie swobodną odsłoną męskiego stylu. Kampania z udziałem Meronka potrwa do końca sierpnia br.

Najnowszą kolekcję marki BYTOM ilustruje sesja zdjęciowa z udziałem Adriana Meronka. W ramach współpracy, wizerunek najlepszego polskiego golfisty będzie eksponowany w kampanii internetowej, w prasie, a także w sklepach koncepcyjnych marki BYTOM. Działania promocyjne zakończą się w sierpniu.

W naszej najnowszej kolekcji odnajdziemy nawiązanie do angielskiego wielkiego krawiectwa oraz nonszalanckiego włoskiego stylu, dzięki zastosowaniu rozwiązań odpowiadających potrzebom współczesnego mężczyzny. Szukamy inspiracji w tradycji i staramy się reagować na trendy w modzie. Asocjacje pomiędzy golfem a krawiectwem z najwyższej półki są dla nas naturalne. Adrian Meronk jest ambasadorem eleganckiego stylu nie tylko na polu golfowym. W skali całego kraju, jest w swojej dyscyplinie prawdziwym pionierem. Cieszymy się, że wspólnie będziemy mogli promować nie tylko naszą kolekcję, ale również golf, który w Polsce cieszy się umiarkowanym zainteresowaniem. Jesteśmy jednak przekonani, że dzięki osobie Adriana już wkrótce się to zmieni – powiedziała dyrektor ds. marketingu w BYTOM S.A., Anna Paczkowska.

Mimo młodego wieku, Meronk jest najbardziej utytułowanym polskim golfistą w historii. Jako amator, był klasyfikowany w pierwszej „10” rankingu WAGR (Światowy Ranking Golfistów-Amatorów), a także dotarł do półfinału British Amateur Championship. Jest pierwszym Polakiem, który wystąpił w prestiżowym Palmer Cup, czyli amatorskim odpowiedniku słynnego Pucharu Rydera. Na zawodowstwo przeszedł jesienią 2016 r., a jego debiut przypadł na jeden z turniejów European Tour – najważniejszego cyklu na Starym Kontynencie. Wcześniej, nasz kraj nie miał swojego reprezentanta na tak wysokim poziomie rozgrywek golfowych.

Współpraca z marką BYTOM to dla mnie prestiż i wyróżnienie. Cieszę się, że moje sukcesy sportowe zostały zauważone i otrzymałem szansę, aby promować golf nie tylko poprzez występy na polu. Golfiści często są postrzegani jako prawdziwe ikony stylu. Osobiście stawiam na komfort połączony ze sportową elegancją. Nie bez znaczenia był dla mnie również fakt, że BYTOM to polska marka, która szyje kolekcje głównie w Polsce, ponieważ takie wartości, jak tradycja, autentyczność czy solidność są mi szczególnie bliskie – dodał Adrian Meronk.

Comments

comments

264
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...