Nagrody w Konkursie KTR 2024 wręczone!  

Informacja Prasowa - 09.09.2024
111

37 złotych, 79 srebrnych oraz 72 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR 2024

Agencją Roku zostało DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymał Netflix. 

9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Nowym w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Ponad 100 osobowe jury oceniało w tym roku 1234 zgłoszenia spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrano najlepsze prace w każdej kategorii: Craft, Design, Communication, Technology, Entertainment, Charity oraz For Culture.

Nagrody otrzymali:

  1. Communication of the Year otrzymała platforma „Room For Everyone” stworzona przez McCANN Poland dla Mastercard.
  2. Entertainment of the Year  otrzymała kampania „Influenserzy (BA!)ROKU” stworzona przez Altavia Kamikaze + K2 dla Netflix.
  3. Design of the Year otrzymał „Vincent musi umrzeć” plakat” zaprojektowany dla  Velvet Spoon przez Patryka Hardzieja.
  4. Technology of the Year przyznano kampanii „PRYMUS” stworzonej przez 180heartbeats + JUNG v. MATT dla Zwolnieni z Teorii.
  5. Charity of the Year przyznano kampanii „Cicho już byłyśmy” stworzonej przez Marcina Pucyka dla fundacji Wschód.
  6. Craft of the Year przyznano „Perception Box Stories Untangled ep. 02” stworzony przez Kijek/Adamski dla Freethink & Unlikely Collaboratores.
  7. Culture of the Year otrzymało Studio Otwarte za projekt “Teatr Ludowy” stworzony dla Teatru.

Kreatywność jest źródłem energii. Widać ją w tegorocznym poziomie prac, zaangażowaniu jurorów i ich werdyktach. Termin zgłoszeń był o dwa miesiące krótszy a padła rekordowa ilość zgłoszeń – 1234. Wzrost liczby zgłoszonych prac idzie też w parze ze wzrostem jakości. Świadczą o tym tegoroczne „Best of”, które albo już zdobyły najwyższe nagrody na międzynarodowych festiwalach, albo pewnie niedługo zdobędą. Widać także coraz większe zaangażowanie klientów. Jesteśmy jedną drużyną, która wspólnie tworzy, ocenia i uczy się. KTR jest nie tylko świętem agencji, ale całej naszej branżowej rodziny, od strategii, przez kreację, design, ilustrację, entertainment, technologię i produkcję aż po marketing. W tym roku debiutuje też nowa kategoria – For Good. Doceniana w niej jest kreatywność w tworzeniu rozwiązań generujących dobro i ich skuteczność. – Maciej Twardowski (Ogilvy), przewodniczący zarządu KTR. 

W tym roku po raz kolejny Zarząd KTR przyznał nagrodę HALL OF FAME za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Tegoroczne Hall of Fame otrzymali: Tomasz Bagiński, Piotr Sikora, Jarosław Sawko z Platige Image oraz Maciej Marasek z 2012 Agency

Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć na: 

STRONIE Z NAGRODAMI

Agencją Roku zostało DDB Warszawa, natomiast nagrodę Studia Projektowego Roku otrzymał Patryk Hardziej. Reklamodawcą roku ogłoszono Netflix, a Papaya Films otrzymała tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Vein Postproduction – Studia Posprodukcyjnego Roku.

Ranking agencji w konkursie KTR 2024: 

AGENCJA KOMUNIKACYJNA ROKU
MIEJSCE FIRMA PUNKTY
1 DDB Warszawa 110
2 180heartbeats + JUNG V. MATT 105,5
3 Havas Creative Network 83,5
4 Publicis Worldwide Polska 68,5
5 Altavia Kamikaze + K2 50
5 GONG 50

 

STUDIO PROJEKTOWE ROKU
MIEJSCE FIRMA PUNKTY
1 Patryk Hardziej 45
2 Studio Otwarte 35
3 Podpunkt 25

 

DOM PRODUKCYJNY ROKU
MIEJSCE FIRMA PUNKTY
1 Papaya Films 121,5
2 DOBRO 25
3 F25 23

 

STUDIO POSTPRODUKCYJNE ROKU
MIEJSCE FIRMA PUNKTY
1 VEIN Postproduction 26
2 Platige Image 25,5
3 MassiveMusic 16

 

REKLAMODAWCA ROKU
Miejsce Firma Punkty
1. Netflix 107
2. Bank BNP Paribas 68,5
3. YES 49.5
4. Mastercard 48
5. McDonald’s 46

 

Nagrodzeni w Konkursie KTR 2024: https://ktr.org.pl/artykuly/nagrodzeni-ktr-2024

Więcej informacji o KTR na www.ktr.org.pl 

Organizator: SAR, KTR, Cannes Lions

Partnerzy: Upright Music, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock

Audytor: Firma prawnicza SKP

Patroni medialni: Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, K MAG, Grafmag.

 

Comments

comments

111
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...