Nagrody w konkursie Innovation 2018 już wręczone!
23 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2018, w Reducie Banku Polskiego w Warszawie, Jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej, członka zarządu OTCF SA i dyrektor kreatywnej marki 4F, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2018. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Wszystko co nas otacza: każdy przedmiot, usługa, proces czy nawet branża, musiały być kiedyś wymyślone. W swoim czasie wspomniany przedmiot czy usługa mogły być innowacją, a dzisiaj są dla nas codziennością. Innowacja to stan umysłu, potrzeba kreowania, szukania i rozwoju siebie oraz swojego otoczenia. Rola przewodniczącej jury w tym konkursie to dla mnie wyróżnienie i ciekawe doświadczenie. Chylę czoła przed wszystkimi uczestnikami konkursu INNOVATION. Wierzę, że tylko globalne i wielonarzędziowe podejście do przedsiębiorczości umożliwi rzeczywistą zmianę postaw, sprawiając, że jako społeczeństwo staniemy się innowacyjni – powiedziała podczas Gali Ranita Sobańska, przewodnicząca jury.
Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.
Złote statuetki otrzymali:
W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:
1. IDEA BANK oraz HAND MADE (współzgłaszający) za kampanię „Idea Hub Express – innowacyjna placówka bankowa” w podkategorii Usługa
2. DRAGON ROGUE za kampanię „INNA BAJKA. Superfood na co dzień.” w podkategorii Produkt.
3. PERFOMICS oraz SPARK FOUNDRY (współzgłaszający) za „Nowy model sprzedażowy kart kredytowych” w podkategorii Model biznesowy.
4. GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Model Biznesowy.
5. HAVAS MEDIA GROUP za „Tankuj24” w podkategorii E-commerce/M-commerce
W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie komercyjne:
1. GONG za „Tymbark Funbot” w podkategorii Content.
W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne:
1. GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Design,
2. SAATCHI & SAATCHI IS za „War On Cancer” w podkategorii Content,
3. SAATCHI & SAATCHI IS za „War On Cancer” w podkategorii UX.
W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania komercyjne:
1. AMS za „Dynamic Backlight – outdoorowy gif w przestrzeni miasta” w podkategorii Formaty mediowe i/lub reklamowe,
2. PUBLICIS MEDIA za „TeleBot dla Credit Agricole” w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne,
3. GONG za „Tymbark Funbot” w podkategorii Touchpoint.
W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania społeczne
1. GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Kartka wentylacyjna” w podkategorii Touchpoint,
Specjalne wyróżnienia dla agencji:
Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja Grey Worldwide Warszawa. Tytuł innowacyjnej agencji mediowej roku otrzymały: Initiative Media Warszawa, Minshare Polska, oraz OMD. Wśród klientów w rankingu Innovation 2018 dwie firmy zajęły pierwsze miejsca zyskując tym samym tytuł najbardziej innowacyjnych i są to: Idea Bank oraz AMS.