Nagrody EB 2015

Jerzy Ciszewski - 03.01.2016
13

Końcówka roku 2015 roku była niezwykle dynamiczna nie tylko ze względu na wydarzenia polityczne

Końcówka roku 2015 roku była niezwykle dynamiczna nie tylko ze względu na wydarzenia polityczne, ale także na podsumowania działalności różnych branż. Jednym z nich było wręczenie nagród EB Kreator 2015. Druga edycja zakończyła się wyróżnieniem kilku polskich firm, których działalność w zakresie employer brandingu zwróciła uwagę jury,

Najlepsze ogłoszenie rekrutacyjne

STX Next wykazał się niezwykłą kreatywnością w stworzeniu ogłoszenia dla python developerów. Oceniającym przypadło do gustu także origami, z którego wykonać można było pytona. Zabawne i zachęcające do wysłania swojego CV.

Najlepsza firmowa strona rekrutacyjna

Prosta, przejrzysta, nadążająca za trendami, z grafiką nawiązującą do sagi Star Wars. Tym mógł pochwalić się software house Clearcode. Czego chcieć więcej?

Najlepsza kampania w mediach społecznościowych

Tutaj statuetkę zdobyła agencja Fenomem, która kandydatów poszukiwała przez Snapchat. Idealny pracownik działu kreatywnego powinien orientować się w najnowszych trendach, dlatego korzystanie ze Snapchata jest tu obowiązkowe. Pomysłowość na fenomenalnym poziomie!

Akcja rekrutacyjna

Gigant wnętrzarski – Ikea – zwyciężyła w tej kategorii. Rekrutacja pracowników do nowego salonu w Bydgoszczy okazała się najciekawsza dla jury. ,,Make a chair and take a seat” było hasłem akcji. Celem było wyłonienie kandydatów, którym nie jest obca współpraca czy kreatywne podejście do problemów. Jak widać, sukces został osiągnięty.

Kampania EB roku

PZU #najlepszastrona zgarnęła statuetkę, dzięki czemu odczarowany zostaje przesadnie poważny wizerunek firmy ubezpieczeniowej jako pracodawcy. Umiejętność podejścia do pracy z dystansem i sensowne wykorzystywanie żartu to coś, dzięki czemu firma wybiła się na tle konkurencji w tej kampanii.

Wyróżnienie specjalne

Zdobyła je agencja Merix Studio, która poprzez całokształt działań wizerunkowych, rekrutacjnych i marketingowych została doceniona za swoją pomysłowość oraz konsekwencję w działaniach.

AnnaKrol_NagrodyEB

Comments

comments

13
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...