Nagrody Cannes Lion dla polskich agencji!

Informacja Prasowa - 22.06.2016
157

Złoty Lew dla PanGenerator, Brązowe dla Saatchi&Saatchi, Walk i Young&Rubicam Poland

Agencja PanGenerator odebrała Złotego Lwa w kategorii Design za projekt „Miara Pokoju. Quantum of Piece” zrealizowany dla Muzeum Powstania Warszawskiego. Jest to instalacja multimedialna związana z 70 rocznicą zakończenia II wojny światowej i obchodami 71 rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

Brązowy Lew w kategorii PR trafił do agencji Walk za kampanię pod hasłem „Nie chcę być strażakiem” realizowaną dla Fundacji Integracja. Jej bohaterami są niepełnosprawni strażacy, którzy próbują ugasić pożar, ale im to nie wychodzi. Działania promowały zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

Ten lew dowodzi tego, że kluczem do dobrej i skutecznej kampanii jest wciąż pomysł. Żadna innowacyjność go nie zastąpi. Naszego pomysłu nie byłoby bez zaangażowania wszystkich osób, które wzięły udział w tworzeniu kampanii. Dlatego też chciałbym podziękować Fundacji Integracja, Magdzie ‘Bronce’ Braniewskiej, Marcie Bresińskiej, Maćkowi Kowalczukowi, Bartkowi Kaczmarkowi, Lucky Luciano Pictures, LocoMotive, DI Factory, Sound Tropez, a także wszystkim, którzy wzięli udział w produkcji filmu – powiedział Alek Frydrych, Creative Director WALK Digital.

Agencja Saatchi&Saatchi Interactive Solutions zdobyła Brązowego Lwa w kategorii Outdoor za działania reklamowe dla marki Theraflu należącej do GlaxoSmithKline Consumer Healthcare. W ramach kampanii pod hasłem „Theraflu Thermoscanner” w miastach ustawiono interaktywne citylighty, które mierzyły temperaturę przechodniów.

Young&Rubicam Poland odebrała z kolei Brązowego Lwa w kategorii Design za kampanię reklamową dla sieci supermarketów Mila, zachęcającą do kupowania ryb mrożonych. Wykorzystano w niej mechaniczną rybę, którą umieszczono w ladzie chłodniczej. Internauci mogli zdalnie nią sterować dzięki czemu poruszała się jak żywa ryba.

Do tegorocznej edycji Cannes Lions agencje z Polski przesłały rekordową liczbę 261 zgłoszeń, o 21 więcej niż rok wcześniej.
W sumie do konkursu zgłoszono 43,1 tys. prac.

Comments

comments

157
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...