Nagroda IAC Award dla kampanii marki Oxford realizowanej przez agencję On Board Think Kong

Informacja Prasowa - 08.04.2024
56

Celem kampanii zrealizowanej dla marki zeszytów, notatników i przyborów szkolnych Oxford

Stowarzyszenie WMA (Web Marketing Association) przyznało nagrodę IAC Award w kategorii “Best Education Social Media Campaign 2024” dla kampanii angażującej mikroinfluencerów w promocję produktów szkolnych Oxford, marki należącej do Hamelin.

Celem kampanii zrealizowanej dla marki zeszytów, notatników i przyborów szkolnych Oxford była ekspozycja marki okresie powrotów do szkoły i na studia wśród młodzieży i rodziców młodszych uczniów. W ciągu niecałych dwóch miesięcy, w kampanii wzięło udział 200 influencerów, którzy tworzyli treści dotyczące szkolnych artykułów marki Oxford. Zaproszeni do kampanii mikroinfluencerzy stworzyli setki angażujących filmów i wpisów prezentujących produkty marki. W sumie, wyłącznie organicznie udało się dotrzeć do ponad 600 000 uczniów i rodziców w całej Polsce.

Nagroda Internet Advertising Competition (IAC) Awards, to coroczne wyróżnienie przyznawane za najlepsze kampanie internetowe. Nagrody przyznawane, są przez organizację Web Marketing Association.

Właścicielem marek zeszytów i przyborów szkolnych Oxford i Top2000 jest Hamelin (https://pl.hamelinbrands.com), francuska firma rodzinna i europejski lider na rynku w dziedzinie produkcji artykułów szkolnych i biurowych. Wśród innowacyjnych rozwiązań Hamelin może pochwalić się wynalezieniem m.in. papieru Optik Paper+® i stworzeniem aplikacji SCRIBZEE® umożliwiającej skanowanie notatek za pomocą urządzeń mobilnych dzięki zastosowanym w zeszytach i notatnikach znacznikach. Produkty firmy obecne są w ponad 100 krajach, a asortyment jest stale poszerzany o kolejne kategorie.

Comments

comments

56
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...