Nagroda dla Hoya Lens Poland i agencji OBTK

Informacja Prasowa - 16.08.2022
165

HOYA Lens Poland i agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IBA 2022 w kategorii: Marketing Campaign of the Year - Healthcare - Services

Kampania realizowana przez Hoya Lens Poland i agencję On Board Think Kong zdobyła Gold Stevie Award w konkursie International Business Awards®.

HOYA Lens Poland i agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IBA 2022 w kategorii: Marketing Campaign of the Year – Healthcare – Services. Statuetka Gold Stevie została przyznana za kampanię „Wzrok OK!”. Jest to kolejne już wyróżnienie projektu. W czerwcu kampania zdobyła 2 międzynarodowe nagrody IAC 2022 w kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign.

 OBTK na zlecenie HOYA Lens Poland – jednego z wiodących światowych producentów soczewek okularowych, przygotowała i zrealizowała kampanię „Wzrok OK!” (https://mamwzrokok.pl), której celem było zachęcenie Polaków do badania wzroku, wdrożenia zdrowych nawyków w zakresie jego higieny i regularnych konsultacji u specjalistów.

Kampania była realizowana z inicjatywy HOYA Lens Poland i Seiko Optical Polska w pierwszej połowie ub. r. Główną osią komunikacji kampanii był spot wideo, którego emisja realizowana była na kanałach YouTube, Player.pl i powiązanych serwisach TVN oraz na Facebook ’u i Instagramie. Kampania była również wspierana działaniami PR. Na stronie kampanii uruchomiono też wyszukiwarkę salonów optycznych i specjalistów ochrony wzroku, u których można było umówić się na badanie. Badanie efektywności kampanii zrealizowane po jej zakończeniu przez SW Research wskazało, że kontakt z kampanią miało 24 proc. dorosłych użytkowników Internetu w Polsce. Jednocześnie w grupie, która miała styczność z kampanią, odsetek osób planujących badanie wzroku wyniósł aż 75%. Uwzględniając skalę kampanii to wzrost o prawie 2 mln liczby osób deklarujących plan zbadania wzroku.

Nagrody IBA 2022 to największy międzynarodowy konkurs biznesowy, w którym mierzą się kampanie z ponad 60 krajów. Zdobycie złotej statuetki jest potwierdzeniem, że wątki edukacyjne w kampaniach komunikacyjnych mają wielkie znaczenie i moc sprawczą, którą jury doceniło w kolejnym konkursie w br.” – komentuje Maja Kornacka z Hoya Lens Poland.

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...