Nabilaton świętuje 10 lat istnienia i wprowadza nową identyfikacją wizualną

Informacja Prasowa - 19.04.2021
110

Nabilaton świętuje 10 lat istnienia i wprowadza nową identyfikacją wizualną

Nabilaton świętuje 10 lat istnienia i wprowadza nową identyfikacją wizualną

Nabilaton, jeden z potentatów branży HVAC, obchodzi właśnie 10 lat istnienia na polskim rynku. Po dekadzie działalności firma zdecydowała się również na wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Rebranding dotyczy wszystkich działań w każdym kanale komunikacji. Autorem zmian jest agencja kreatywna Lotna.

– Już od dziesięciu lat naszą firmę cechuje wysoka dynamika rozwoju. Wszystko to przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości urządzeń i usług, które oferujemy naszym klientom – mówi Ewelina Jeżewska, marketing manager w Nabilatonie. – Ponadto, branża HVAC jest obszarem stricte technicznym i specjalistycznym. Tworząc nową identyfikację, musieliśmy wziąć to wszystko pod uwagę. Linearność oraz minimalizm projektu o technicznym charakterze wiernie odzwierciedlają te cechy – dodaje.

Prócz minimalizmu i lżejszego wyglądu, w nowej identyfikacji wykorzystano kolor pomarańczowy, który stał się pomostem pomiędzy obecnym projektem, a starym systemem wizualnym, w którym był wykorzystywany.

Gdy zaczęliśmy tworzenie projektu, naszym celem było ukazanie ewolucyjnego charakteru marki oraz uchwycenie jej lekkości i profesjonalnego charakteru – komentuje Anita Kamila Sochacka, managing director agencji Lotna. – Musieliśmy pamiętać także, że Nabilaton dociera do wielu grup odbiorców. To nie tylko konsumenci indywidualni, ale też duże korporacje, firmy, a do tego eksperci i technicy, a założeniem całego systemu jest praca nie tylko przy działaniach promocyjnych, ale również przy materiałach technicznych dla specjalistów. Konieczne było stworzenie takiej tożsamości, która w sposób przejrzysty podkreśli profesjonalny i techniczny wydźwięk marki, ale jednocześnie będzie mieć miękki odbiór.

W ramach prac przygotowano pełny system identyfikacji marki oraz jubileuszowy znak z okazji 10-lecia istnienia firmy. Autorem identyfikacji jest Katarzyna Łoboda-Karki – graphic designer Lotnej.

Comments

comments

110
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...