„Na ratunek w bólu” – ruszyła nowa kampania Ibupromu RR

Jerzy Ciszewski - 03.01.2019
290

„Na ratunek w bólu” – ruszyła nowa kampania Ibupromu RR

„Na ratunek w bólu” – ruszyła nowa kampania Ibupromu RR

Kampania rozpoczęła się 21 grudnia. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Działania widoczne są w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych. Schulz brand friendly przygotował scenariusze spotów reklamowych oraz billboard sponsorski. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny SELFISH3.

Ibuprom RR to marka należąca do firmy USP Zdrowie, która jest liderem na rynku produktów i leków dostępnych bez recepty w Polsce. To polskie przedsiębiorstwo, które powstało w 1992 roku w Stanach Zjednoczonych. W swoim portfolio posiada obecnie m.in. Ibuprom, Apap, Gripex, Artresan, Stoperan czy Verdin.

Comments

comments

290
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...