Facebook rozszerza i ułatwia korzstanie z Canvy dla reklamodawców
Canva dla reklamodawców działa od lutego. Facebook poinformował, że od teraz wykorzystanie Canvy będzie jeszcze prostsze i możliwe na szerszą skalę.
Facebook podliczył czas oglądania reklam z wykorzystaniem narzędzia – to aż 150 lat! Zadowalające wyniki i popularność aplikacji skłoniły twórców z Menelo Park do zwiększenia funkcjonalności Canvy. W notatce na biznesowym blogu Facebooka poinformowano, że reklamodawcy otrzymają dostęp do ulepszonych statystyk, dzięki którym będą mogli lepiej planować kampanie reklamowe oraz analizować zakończone. To nie wszystko. Reklamodawcy dostaną od Facebooka przykładowe szablony reklam, które mają być dopasowane do założonych celów. Dzięki temu każdy, kto ma fanpejdż na Facebooku (a nie zleca promowania zewnętrznej formie), może zrealizować skuteczną kampanię reklamową.
Aby lepiej przyciągnąć uwagę użytkowników, reklamy w Canvie będą wykorzystywać technologię filmów 360 stopni. Ponadto, reklamodawcy będą mogli przekierowywać z jednaj reklamy do następnej – a nie jak do tej pory, tylko do strony internetowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu reklamodawca może zbudować bardziej angażującą odbiorcę historię – a to oznacza zwiększenie interakcji i sprzedaży.
Źródło: Biznesowy blog Facebooka