#MyWólczanka - Klienci Wólczanki twarzami kampanii Wiosna 2020
Przeskalowane i drobne, romantyczne vs. nowoczesne, egzotyczne lub te dobrze nam znane – wiosna w Wólczance zapowiada się wyjątkowo kwieciście. Motywy kwiatowe przewijające się na koszulach i akcesoriach swoje przedłużenie znalazły również w sesji wizerunkowej, która będzie stanowiła oś działań marketingowych w sezonie Wiosna 2020.
Twarzami kampanii #MY Wólczanka zostali Klienci wyłonieni za pośrednictwem mediów społecznościowych i programu lojalnościowego. O ich wyborze decydowała aktywność w publikowaniu treści, częstotliwość zakupów, ale przede wszystkim sympatia, jaką każdy z nich żywi w stosunku do marki. Kilkunastu bohaterów to zarazem kilkanaście historii. Każda z nich jest inna i każda zasługuje na opowiedzenie. Założenia komunikacji definiuje towarzyszący akcji claim:
Różnią nas wiek, zainteresowania, zawody.
Łączą uśmiech i koszule Wólczanka.
Wólczanka to My.
Wólczanka to Ty.