Myk! – nowy internetowy format wideo Gazeta.pl

Informacja Prasowa - 20.12.2016
166

Myk!, czyli proste sposoby na to, jak ułatwić, ulepszyć i upiększyć życie

Myk! to nowy internetowy format Gazeta.pl pokazujący proste sposoby na to, jak ułatwić, ulepszyć i upiększyć życie. Ten w pełni mobilny format wideo typu DIY można oglądać zarówno na Facebooku, jak i w serwisie Myk.Gazeta.pl.

Myk! to internetowe wideo, które swoją formą nawiązuje do popularnych Hapsów, tworzonych od marca br. przez zespół lifestyle Gazeta.pl i wpisuje się w trend internetowych wideo-porad. Każdy odcinek to kilkudziesięciosekundowy materiał wideo, który powstaje z myślą o mediach społecznościowych – format jest krótki, dopasowany także do urządzeń mobilnych i koncentruje się na treści przydatnej dla użytkownika.

Od jakiegoś czasu tworzyliśmy krótkie wideo z prostymi pomysłami ułatwiającymi życie, tzw. lifehackami. Na Facebooku oglądane są od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy razy, a rekordzista – wideo pokazujące prosty sposób na spakowanie się w podróż – okazał się prawdziwym viralem (osiągnął ponad 16 mln emisji tylko na naszym profilu). Teraz zdecydowaliśmy się wszystkim wideo typu DIY nadać spójną formę, wzorem naszego kulinarnego formatu Haps. Myślę, że Myk! również spodoba się internautom – mówi Marzena Szkolak, Lifestyle Content Director w Gazeta.pl.

Myk! przedstawia pomysły na ciekawe wykorzystanie przedmiotów codziennego użytku, przerabianie starych rzeczy oraz tworzenie nowych praktycznych rozwiązań, a także nietypowe sposoby radzenia sobie z codziennymi problemami. Redakcja serwisów lifestyle’owych Gazeta.pl podpowiada, m.in. jak sprytnie zawiązać krawat, zapiąć sukienkę czy wysuszyć zalany telefon.

Myk! posiada własny fanpage na Facebooku, który obserwuje już ponad 38 tys. użytkowników. W ciągu zaledwie 10 dni jeden z pierwszych odcinków (o tym, jak zmyć marker z różnych powierzchni) obejrzano tam już ponad 250 tys. razy. Materiały wideo są także dostępne na Myk.Gazeta.pl.
Nowe odcinki Myk! pojawiają się kilka razy w tygodniu.

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...