My Way Media – nowa agencja z własnym pomysłem na PR

Informacja Prasowa - 27.03.2019
212

My Way Media - nowa agencja z własnym pomysłem na PR

Nowa agencja z własnym pomysłem na PR

 My Way Media to nowa agencja marketingu internetowego, założona i kierowana przez Agnieszkę Pająk, poprzednio związaną z Internet Mall Polska oraz RST Software Masters. Praca “na swoim” pozwoli jej pracować wg najwyższych standardów, ale po swojemu, bez sztampy i udeptanych ścieżek.

My Way Media będzie się specjalizować w social media marketingu, strategii komunikacji internetowej, PR-ze, copywritingu, promocji eventów i projektowaniu graficznym. – Będziemy skupiać się przede wszystkim na realizacji celów, jak i marketingowych marzeniach naszych klientów, wprowadzaniu nowych marek na rynek, szczególnie lokalny oraz rozwijaniu skrzydeł biznesów, w szczególności z branży designu, gastronomii, mody, urody czy e-commerce. Nie zabraknie również mocnego PR-u dla kultury – wyjaśnia Agnieszka Pająk, założycielka agencji.

Bazując na szerokiej wiedzy, ale przede wszystkim na ponad 10-letnim, praktycznym doświadczeniu pracy w obszarach PR, social media i e-marketingu, agencja chce dawać klientom nową jakość usług, wspartą niezwykłą rzetelnością, zaangażowaniem i pasją do realizowanych projektów.

Agnieszka Pająk w ostatnim okresie pełniła funkcję PR Managera Mall.pl – jednego z największych podmiotów e-commerce w rejonie CEE, PR & Brand Managera RST Software Masters i współtworzyła dział marketingu Ceneo.pl. Szerokie doświadczenie z zakresu social media zdobyła w agencjach faceAddicted i OX Media, będąc odpowiedzialną za prowadzenie działań digital dla takich marek jak m.in.: Volkswagen Polska, Poczta Polska, Uroda Polska, Euro-tax, ERIF czy Legimi. Przez kilka lat współtworzyła również zespół biura prasowego jednego z największych festiwali filmowych w Europie – T-mobile Nowe Horyzonty.

  • Dane mi było pracować po tzw. 2 stronach barykady – agencji i klienta. Teraz chciałabym wykorzystać zgromadzone wówczas doświadczenia, zrozumienie i potrzeby na korzyść klientów My Way Media, by mogli nie tylko poprawiać swój wizerunek, ale też budować pozycję lidera w branży, równocześnie zarabiając. Chcę także wprowadzić jakość współpracy z klientem w oparciu o moją filozofię “my way” – dodaje A. Pająk.

Mając na celu holistyczną obsługę klienta, dzięki współpracy z znaczącymi partnerami biznesowymi, agencja będzie świadczyć usługi z zakresu SEO/SEM, pozycjonowania, monitoringu internetu, profesjonalnych biznesowych sesji fotograficznych czy botyzacji. Do grona Partnerów My Way Media należą m.in.: Brand24, Deva Group, Koda Bots i Pimenta Studio.

Wśród pierwszych klientów My Way Media znalazły się m.in.: szwajcarska marka kosmeceutyków Be Ceuticals, Esthetic Medical Innovation będący wyłącznym dystrybutorem kilku marek urządzeń dla podmiotów medycyny estetycznej , Menu Motto – autorska restauracja Beaty Śniechowskiej – zwyciężczyni Master Chefa, czeska firma z branży e-commerce Virtooal, Art Hotel oraz Dental Process. Pod szyldem MWM zrealizowane zostały także PR-owe projekty dla mPay, Galeria Wnętrz Domar czy Wings Properties. Agencja ma za sobą również współorganizację ogólnopolskiej wystawy “Nowy poczet władców Polski. Świerzy kontra Matejko”, polską premierę filmu “Le Chef – najmłodszy kucharz świata”, oprawę medialną 9. Nocy z Designem – jednego z największych wydarzeń z branży designu w Polsce, spotkanie autorskie z Grahamem Mastertonem we Wrocławiu oraz 2 wernisaże wystaw plakatów Andrzeja Pągowskiego.

Agnieszka Pająk, jako członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, pokieruje agencją, ale będzie także wspierać merytorycznie studia podyplomowe na Wyższej Szkole Handlowej o specjalnościach: eCommerce Manager i Nowoczesny Employer Branding oraz studia MBA Wyższej Szkoły Bankowej na specjalizacji social media.

 

 

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...