„Muzyka daje radość” – kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Informacja Prasowa - 06.03.2017
234

„Muzyka daje radość” - kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem „Muzyka daje radość”. Reklamy stacji pojawią się w telewizji, kinach i internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampanię wspierają aplikacja internetowa na stronie ZlotePrzeboje.pl i konkurs dla słuchaczy na antenie stacji, który poprowadzi Marcin Prokop.

Najnowsze kreacje i spoty reklamowe stacji przedstawiają Marcina Prokopa, który zmienia życie słuchaczy na lepsze, włączając Radio Złote Przeboje – zgodnie z hasłem marki – „Muzyka daje radość”. To już trzecia odsłona kampanii promocyjnej ze znanym dziennikarzem.

Działania promocyjne będą prowadzone na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), w kinach sieci Helios, a także w internecie (serwisy Gazeta.pl, Onet, WP i Ipla).

Za kreację odpowiada agencja K2, za produkcję filmów reklamowych – KOI Studio, a za planowanie i zakup mediów – agencja Blue 449 | Starlink.

Kampanię reklamową wspiera specjalna aplikacja internetowa na stronie ZlotePrzeboje.pl, za pośrednictwem której każdy słuchacz Radia Złote Przeboje będzie mógł podarować bliskiej osobie muzykę wraz z życzeniami od Marcina Prokopa i wyjątkową dedykacją.

Dodatkowo na antenie Radia Złote Przeboje od poniedziałku, 6 marca br. będzie trwała nowa edycja konkursu „Muzyka daje radość”, w którym Marcin Prokop rozda słuchaczom muzyczne prezenty oraz spersonalizowane wiosenne bluzy z limitowanej kolekcji Radia Złote Przeboje. Zadaniem słuchaczy będzie napisanie do Marcina Prokopa o tym komu i dlaczego chcą zrobić muzyczną niespodziankę, poprawić dzień lub okazać uczucia. Ponadto słuchacze wybiorą piosenkę, którą prowadzący przekaże w ich imieniu. Wiadomości do Marcina Prokopa można wysyłać na adres [email protected]

Konkurs pojawi się na antenie Radia Złote Przeboje pięć razy dziennie, między 06:00 a 18:00.

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...