Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy 

Informacja Prasowa - 11.06.2021
211

Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy 

Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy
W Warszawie można już zobaczyć Mural na żywo Sport.pl, na którym będą prezentowane komentarze wspierające polskich piłkarzy podczas Euro 2020. Elementem akcji jest konkurs na najlepsze hasło zagrzewające biało-czerwonych.
Projekt Mural na żywo ma dwa wymiary – łączy działania outdoorowe i online’owe. Na dedykowanej stronie muralnazywo.pl dostępny jest formularz, w którym każdy może wpisać swoje hasło dopingujące polskich piłkarzy podczas zbliżającego się turnieju Euro 2020 lub po prostu wyrazić swoje piłkarskie emocje. Spośród przesyłanych komentarzy redakcja Sport.pl będzie wybierała najlepsze hasła, które następnie zostaną przeniesione na Mural na żywo, znajdujący się przy ulicy Waryńskiego 3 w Warszawie. Komentarze kibiców zamieszczone zostaną również na stronie muralnazywo.pl i na nośnikach outdoorowych w Warszawie. Treści z muralu trafią też na jeden z największych cyfrowych nośników w kraju – super screen o powierzchni 165 m. kw. na placu Unii Lubelskiej w Warszawie.

– Sport.pl świetnie łączy kapitalne dziennikarstwo i sportowe emocje. Emocje, które teraz postanowiliśmy zabrać “na miasto”. Nasz Mural na żywo to kolejna mocno niestandardowa akcja Sport.pl w przestrzeni miejskiej. W maju cała Polska zobaczyła licznik rekordu Roberta Lewandowskiego, teraz będziemy niemal w czasie rzeczywistym oddawać prawdziwe emocje kibiców na jednej z najbardziej rozpoznawalnych ścian w kraju – mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl.

– Polacy kochają piłkę nożną, a w szczególności naszą reprezentację narodową. Ta miłość często jest trudna, ale zawsze płomienna i bardzo zaangażowana. Imprezy sportowe pokroju Euro urastają w Polsce do rangi święta narodowego – mówi Maciej Kucharski, zastępca dyrektora Sport.pl. – Chcieliśmy dać naszym czytelnikom wyjątkową platformę, na której będą mogli wyrazić swoje emocje związane z reprezentacją. W ten sposób narodziła się idea Muralu na żywo, na którym prezentowane będą najciekawsze komentarze. Mamy nadzieję, że ta forma dopingu spodoba się także piłkarzom – dodaje Kucharski. 

Mural, podkreślający internetowy wymiar akcji, przedstawia zajmujący całą ścianę telefon, na którego ekranie będą pojawiać się wybrane komentarze kibiców. 

Pierwsze widoczne na muralu hasła zostały stworzone przez redakcję Sport.pl, a autorami kolejnych będą fani piłki nożnej. W akcji udział może wziąć każdy. Szczegółowe zasady opisane są w regulaminie na muralnazywo.pl. 

Akcja potrwa od 8 czerwca do 11 lipca 2021 r.

Comments

comments

211
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...