Mundial 2022 w Wirtualnej Polsce

Informacja Prasowa - 16.11.2022
128

Wirtualna Polska przygotowała specjalną propozycję dla kibiców podczas nadchodzących Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej

Mundial 2022 w Wirtualnej Polsce

Wirtualna Polska przygotowała specjalną propozycję dla kibiców podczas nadchodzących Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Mistrzostwa będą relacjonowane w serwisie WP SportoweFakty i w sportowej części o2.pl. Specjalny moduł pojawi się też na Stronie Głównej WP. O zmaganiach piłkarzy prosto z Kataru informować będą wysłannicy Dariusz Faron, Mateusz Skwierawski i Paweł Kapusta.

Redakcja przygotowała dla użytkowników program na żywo poświęcony turniejowi – „Prosto z Mistrzostw”. Emitowany będzie od 20 listopada, codziennie o godzinie 10:30 i po meczach Polaków. W nim komentarze, analizy, statystyki, czyli wszystko, co najważniejsze dla kibica piłki nożnej w atrakcyjnej oprawie wizualnej. Prowadzącym będzie Marcin Musiał i, w zastępstwach, Dariusz Tuzimek. Porozmawiają oni z ekspertami, między innymi: Michałem Pazdanem, Łukaszem Gikiewiczem, Radosławem Gilewiczem, Michałem Listkiewiczem, Piotrem Żelaznym.

W trakcie trwania programu, podczas łączeń na żywo, najświeższe informacje przekażą nasi wysłannicy do Kataru: Dariusz Faron, Mateusz Skwierawski i Paweł Kapusta.

Zapowiedź „Prosto z Mistrzostw”: https://www.youtube.com/watch?v=p7Uo7iFpPMc

Wielkie imprezy sportowe, takie jak Igrzyska Olimpijskie czy piłkarskie mistrzostwa świata, to zawsze dla naszej redakcji święto, ale też duże wyzwanie. Przy mundialu w WP będzie łącznie pracowało kilkadziesiąt osób: dziennikarzy, wydawców, producentów, pracowników studia. Zapewnimy turniejowi oprawę godną lidera sportowego internetu w Polscekomentuje Paweł Kapusta, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnej Polski.

To najważniejsza impreza czterolecia w najpopularniejszej dyscyplinie sportowej na świecie. Dla nas stanowi nie tylko wyzwanie, ale też przestrzeń do popisu. Ciąży na nas odpowiedzialność przedstawienia użytkownikom pełnego spektrum informacji podanych w sposób atrakcyjny – tak szybko, jak to możliwe. Z drugiej strony materiały muszą odznaczać się wysoką jakością. Znalezienie balansu między szybką informacją a wartościowym merytorycznie i dziennikarsko tekstem, będzie kluczem do sukcesumówi Dawid Góra, szef obszaru WP SportoweFakty.

Na czas mistrzostw przygotowane zostały specjalne boksy tematyczne dla Strony Głównej WP oraz WP SportoweFakty przeznaczone wyłącznie do obsługi mundialu. Relacja live z każdego meczu, a ponadto felietony, komentarze ekspertów, analizy sędziowskie i informacje okołomundialowe. Wszystko skrojone tak, aby żadna z wiadomości, nawet ta mniej sportowa, nie ominęła kibiców. Specjalny boks tematyczny będzie także obecny na Stronie Głównej o2.

Redakcja przygotowała bogatą ofertę tekstową: rozmowy z gwiazdami – nie tylko z Polski, ale też ze świata. Swoimi spostrzeżeniami podzielili się m.in. Lukas Podolski, Robert Pires, El Hadji Diouf, Martin Palermo czy Filipe Kasmirski. Ich opinie uzupełnią Adam Nawałka, Sławomir Peszko, Ebi Smolarek, a nawet Iwona Lewandowska, mama największej gwiazdy polskiej piłki Roberta Lewandowskiego.

O wydarzeniach podczas Mundialu Wirtualna Polska planuje informować nie tylko
w dedykowanych sportowi serwisach. Działania WP SportoweFakty wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu, social mediach, nośnikach OOH, kinach oraz w kanałach własnych Wirtualnej Polski. Nad przygotowaniem kampanii i planowaniem mediów czuwał dział marketingu Wirtualnej Polski.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy benchmark.pl. Zgodnie
z badaniem Mediapanel, w październiku 2022 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,3 mln Polaków.

Comments

comments

128
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...