Multikino rozwija content marketing

Informacja Prasowa - 24.10.2016
92

Piotr Olczyk zajmie się content marketingiem sieci Multikino

Sieć kin Multikino zdecydowała się rozszerzyć działania z zakresu content marketingu. Piotr Olczyk objął nowo utworzone stanowisko Specjalisty Redaktora ds. Kontentu.

Sieć Multikino jest niekwestionowanym liderem w Polsce jeśli chodzi o alternatywne treści kinowe, które obejmują: sport, muzykę, teatr, opery, balet czy sztuki piękne na wielkim ekranie. Ponadto Multikino ma największy w Europie fan page kinowy na portalu Facebook.com, który obecnie zrzesza ponad 755 tysięcy osób. Sieć prowadzi również swój kanał na YouTube (MultikinoTV), a od 2015 roku prowadzi konto na Instagramie (@multikino_polska) oraz na Snapchacie (multikinopolska).

Powiązane: W Multikinie bilety zamówisz przez chatbota.

W celu tworzenia unikalnych treści w różnych kanałach: strona www.multikino.pl, social media oraz mobile, Multikino S.A. zdecydowało się utworzyć stanowisko Specjalisty Redaktora ds. Kontentu. Objął je Piotr Olczyk, który wraz ze specjalistą ds. PR, Natalią Kaletą-Nguyen będzie wdrażał strategię contentową.

Rozwijając content marketing, chcemy dostarczać naszym fanom i followersom ciekawe materiały z planów filmowych, premier i ważnych wydarzeń, dzięki którym będą bliżej świata filmu i będą mogli poznać go od kuchni. Śledząc i monitorując to co dzieje się w branży kinowej będziemy tworzyli treści dostosowane do poszczególnych kanałów komunikacji w celu budowania jeszcze większego zaangażowania wśród odbiorców – dodaje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Kierownik ds. Marketingu Multikino S.A.

Piotr Olczyk do tej pory pełnił funkcję Specjalisty ds. Projektów Specjalnych. Ponadto od 2015 roku tworzył również artykuły i recenzje jako redaktor strony www.multikino.pl. Na stanowisku Specjalisty Redaktora ds. Kontentu, poza kontynuacją pracy redakcyjnej, będzie odpowiedzialny za tworzenie materiałów filmowych do kanałów social mediowych sieci Multikino, realizację relacji z planów filmowych, premier oraz ważnych wydarzeń a także za tworzenie cyklicznych filmowych programów na kanał YouTube MultikinoTV. Pierwszy cykl, który już zaczął realizować, to „TOP Multikino”.

Piotr Olczyk z siecią kin Multikino związany jest od 2011 roku.

Piotr Olczyk

Piotr Olczyk

Comments

comments

92
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...