Multikino promuje się w aplikacji TikTok

Informacja Prasowa - 21.05.2019
226

Multikino promuje się w aplikacji TikTok

O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.

Pierwszą wspólną akcją, do udziału w której Multikino zaprosiło TikTokerów, jest promocja filmu „Pokémon detektyw Pikachu”. Sebastian Kowalczyk, Mans „Ciapur” Vechess i Krystian Ziętkowski w typowy dla siebie sposób, spójny z ich wizerunkiem, zachęcają w aplikacji TikTok do przyjścia do Multikina i obejrzenia filmowych przygód najsłynniejszego Pokémona. Na ich kanałach zobaczyć można video z wyjątkowego spotkania w Multikinie ze specjalnym gościem… Pikachu – ogromną maskotką, która powstała wg oryginalnego japońskiego projektu. W ramach współpracy zapraszają ponadto wszystkich fanów żółtego stworka do udziału w specjalnym konkursie zorganizowanym na ich wspólnym kanale TikTok 3pokemony, nawiązującym do premiery „Pokémon detektyw Pikachu” w Multikinie.

Za koordynację działań z TikTokerami dla Multikina odpowiada agencja Branduseful. Akcję wspiera dystrybutor filmu „Pokémon detektyw Pikachu” Warner Bros Entertainment Polska.

– Wykorzystanie nowego kanału w kontakcie z młodszą widownią daje ogromne możliwości. Chcemy być blisko kinomanów w każdym wieku. Zaangażowanie Sebastiana Kowalczyka, Ciapura i Krystiana Ziętowskiego do promocji filmu „Pokémon detektyw Pikachu” to idealny sposób, aby poprzez dobrą zabawę zachęcić do odwiedzenia naszego kina – mówi Igor Przespolewski, szef działu marketingu w Multikino S.A.

Comments

comments

226
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...