Multi Communications z kampanią informacyjną dla firmy Menard

Informacja Prasowa - 08.08.2017
270

Multi Communications z kampanią informacyjną dla firmy Menard

Multi Communications rozpoczęła współpracę z firmą Menard. Agencja odpowiada za przygotowanie koncepcji i kompleksowe przeprowadzenie kampanii informacyjnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem zanieczyszczeń powierzchni ziemi, na której budowane są osiedla mieszkalne.

– Przekształcanie terenów i obiektów poprzemysłowych jest coraz częstszym zjawiskiem zwłaszcza w dużych miastach. Deficyt atrakcyjnych lokalizacji, ale także moda na nieruchomości z historią, skłania deweloperów do sięgania po tereny wymagające dokładnego sprawdzenia i rewitalizacji zanim pojawią się tam mieszkańcy – mówi Kamil Ciepiela, Kierownik Działu Remediacji Menard Polska. Tematyka badania gruntu pod inwestycje mieszkaniowe jest trudna, a przez to mało popularna wśród osób kupujących nieruchomości. Zwykle nie mają oni świadomości, że zanieczyszczenia, szczególnie na terenach poprzemysłowych, mogą mieć wpływ na jakość ich życia, zdrowie, bezpieczeństwo i finanse – dodaje.

– Multi Communications ma doświadczenie w prowadzeniu projektów dotyczących branży nieruchomości. Rozumiemy ten rynek i relacje pomiędzy jego uczestnikami, co stanowi podstawę skutecznej komunikacji – mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications. – Nasz zespół contentowy posiada szerokie kompetencje, by opracować i w ramach kampanii wdrożyć strategię łączącą różne narzędzia komunikacji marketingowej, w tym PR, eventy i social media – dodaje.

Za realizację kampanii odpowiada zespół korporacyjny, którym kieruje Edyta Miszczuk, account director. Umowa obowiązuje od lipca 2017 roku. Klienta pozyskano w drodze przetargu.

Comments

comments

270
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...