Multi Communications dla marek Opoczno i Cersanit

Jerzy Ciszewski - 18.12.2018
33

Multi Communications dla marek Opoczno i Cersanit

Multi Communications dla marek Opoczno i Cersanit

W grudniu, do grona klientów Multi Communications dołączyły dwie polskie marki działające w branży wnętrzarskiej. To Opoczno oraz Cersanit, które działają w ramach jednej grupy kapitałowej (Cersanit S.A.). Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej dla obydwu brandów.
Opoczno to producent płytek ceramicznych, którego tradycja sięga aż 1883 roku. Marka nie tylko dostarcza swoim klientom produkty najwyższej jakości, ale także inspiruje i pomaga budować wizję wymarzonej przestrzeni. W ofercie marki znajdują się propozycje płytek do całego domu i jego otoczenia, które od lat wybierają do swoich inwestycji nie tylko polscy, ale i zagraniczni klienci.

Cersanit z kolei to niekwestionowany lider na polskim rynku wyposażenia łazienek. Marka gwarantuje swoim klientom gotowe, kompleksowe rozwiązania, łączące funkcjonalność, wygodę i wysoką jakość. W ofercie Cersanit znajdziemy szeroki asortyment wyposażenia łazienek, obejmujący m.in. umywalki, toalety, bidety, wanny, meble łazienkowe, armaturę oraz płytki ścienne i podłogowe.

„Współpraca z markami Opoczno i Cersanit to kolejne projekty Multi Communications, w ramach których naszym zadaniem było stworzenie holistycznych strategii komunikacyjnych. Cieszymy się, że mogliśmy przy tym połączyć nasze podejście strategiczne oraz kreatywne. W ramach tych współprac możemy także wykorzystywać nasze kompetencje z zakresu komunikacji marek wnętrzarskich, które zostało docenione przez obydwa brandy tak samo jak nasze doświadczenie oraz zrozumienie filozofii marek oraz ich celów” – mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications.

W ramach współpracy Multi Communications będzie odpowiadało za prowadzenie działań media relations, realizację projektów specjalnych, współpracę z ekspertami, influencer marketing oraz doradztwo komunikacyjne. Marki wybrały agencję w drodze przetargu. Projekt prowadzi zespół konsumencki Multi Communications. Strony nie ujawniają, na jaki czas podpisano umowę.

***

Agencja Multi Communications działa w Polsce od 1990 r. Działalność firmy opiera się na czterech filarach: Public Relations, Event Management, Content Marketing oraz Influencer Marketing. Do grona aktualnych klientów agencji należą m.in. Huawei, DB Schenker, Gedeon Richter, Payback, Veolia, Page Group, Action, Lornamead. Multi Communications to polski oddział sieci niezależnych agencji Public Relations Global Network (PRGN). Agencja świadczy usługi obejmujące m.in. budowanie strategii komunikacji marketingowej i PR, realizację kampanii PR, relacje z dziennikarzami i interesariuszami, obsługę kampanii w social media, organizację kongresów, uroczystych gali, roadshows i innych wydarzeń specjalnych oraz budowę hubów contentowych. Więcej informacji na temat firmy: www.multipr.pl.

Comments

comments

33
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...