Multi Communications dla HUAWEI Polska

Informacja Prasowa - 07.02.2017
122

Multi Communications rozpoczęło współpracę z HUAWEI Polska

Multi Communications rozpoczęło współpracę z HUAWEI Polska. Działania dla globalnego lidera rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych obejmą kompleksowe aktywności PR dla trzech grup biznesowych: Carrier, Enterprise i Consumer. Agencja będzie odpowiedzialna również za wizerunek korporacyjny firmy.

Multi Communications zajmie się doradztwem strategicznym oraz planowaniem i realizacją działań komunikacyjnych firmy Huawei w Polsce.

Współpraca z Huawei to dla nas zaszczyt. Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać sukces firmy w Polsce – komentuje Mariusz Pleban, CEO i prezes Multi Communications.

Zobacz: Wywiad z Mariuszem Plebanem, CEO i prezesem Multi Communications.

Działalność firmy Huawei koncentruje się na trzech obszarach:

  • Carrier Business Group, która przy długotrwałej współpracy z operatorami, zapewnia stały i szybki dostęp do sieci dla polskich użytkowników. Technologie tworzone dla sektora telekomunikacyjnego mają za zadanie wspierać operatorów w transformacji cyfrowej – Huawei był m.in. odpowiedzialny za budowę sieci 4G w 140 krajach na świecie. Co ważne, do 2018 roku firma przeznaczy ponad 600 mln USD na rozwój sieci 5G.
  • Enterprise Business Group jest odpowiedzialna za tworzenie produktów i rozwiązań w obszarze systemów chmurowych oraz centrów danych. Firma tworzy zarówno pojedyńcze urządzenia i elementy infrastruktury, jak i w pełni funkcjonalne, samodzielne systemy komputerowo-serwerowe, a także kompletną infrastrukturę sieci bezprzewodowych, bezpieczeństwa i zunifikowanej komunikacji. Rozwiązania Huawei Enterprise są wykorzystywane m.in. w przemyśle transportowym, sektorze edukacyjnym, energetycznym, finansowym, zdrowotnym czy publicznym. Ich cechą szczególną jest niemal nieograniczona skalowalność, która dopasowuje się do potrzeb nawet najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów.
  •  Consumer Business Group dostarcza na rynek produkty konsumenckie – w tym smartfony, tablety, modemy, routery oraz wearables, czyli tzw. urządzenia ubieralne.

Komunikacja produktowa realizowana przez Multi Communications dla dywizji Consumer Business Group obejmie wszystkie kategorie produktów oferowanych przez Huawei – smartfony, tablety oraz akcesoria mobilne. Agencja zadba o media relations, plasowanie produktów w kluczowych mediach i relacje z blogerami. Zajmie się także organizowaniem oraz wsparciem komunikacyjnym wydarzeń z udziałem przedstawicieli mediów (konferencje prasowe, briefingi itp.).

W ramach komunikacji korporacyjnej Multi Communications będzie odpowiedzialne za doradztwo strategiczne, wsparcie w zakresie programów CSR realizowanych przez Huawei na rynku lokalnym oraz bieżącą komunikację media relations. Wesprze również organizację eventów branżowych oraz innych wydarzeń.

Zobacz:

Multi Communications projektowo z Cederroth

Multi Communications wypromuje „Receptę na sukces w farmacji”

Comments

comments

122
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...