Mullermilch z nową kampanią w Polsce

Informacja Prasowa - 23.09.2016
28

Usłysz „MUUH” i wygraj 10 tys. euro! - nowa kampania Mullermilch

Tysiące promocyjnych opakowań Mullermilch, a wśród nich pięć wyjątkowych butelek – każdy, kto po ich otwarciu usłyszy donośne „MUUH”, wygrywa 10 tys. euro. Mucząca loteria to najważniejsze wydarzenie w roku dla Mullermilch, lidera segmentu mlek smakowych w Polsce.

Bez kultowego mleka smakowego Mullermilch nie obejdzie się żadna sklepowa lodówka. Klasyczną butelkę mlecznego napoju znają młodsi i starsi fani marki, którzy mogą wybierać spośród 8 smaków produktu – tradycyjnych oraz nowych, limitowanych.

Obecnie wśród tysięcy promocyjnych produktów Mullermilch dedykowanych na polski rynek, ukryte jest łącznie aż 50 tys. euro. Loteria oparta na prostym mechanizmie instant win pozwala poczuć radość z wygranej natychmiast po odkręceniu butelki.

Kampania Mullermilch MUUH promuje unikalną w skali kraju loterię bazującą na mechanizmie instant win, gdzie informacja o wygranej jest przekazywana za pośrednictwem sygnału dźwiękowego ukrytego w produkcie. Dzięki temu, szczęśliwy zwycięzca natychmiast dowiaduje się o wygranej w nowej, humorystycznej formie. Ufamy, że takie odświeżenie mechanizmu wpłynie na duże zainteresowanie promocją – precyzuje Ada Fiedorow, Brand Manager Muller Polska.

Muczącej promocji Mullermilch towarzyszy dedykowana strona www.mullermuuh.com, na której znajdują się zasady i regulamin loterii, a także formularz zgłoszeniowy dla zwycięzców. Kampanię wspierają również działania ATL i BTL prowadzone w wybranych sieciach handlowych i sklepach oraz spot reklamowy 15” wyjaśniający mechanizm loterii, emitowany w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat) oraz tematycznych. Kampania w Polsce potrwa do 31 października 2016 roku. Za obsługę kampanii odpowiada agencja Riverwood, działania PR nadzoruje agencja dotPR.

Mullermilch to lider rynku mlek smakowych w Polsce, z najwyższym (34 proc.) udziałem wartościowym w swojej kategorii (Mleka Smakowe: UHT + świeże, cała Polska)*. Oprócz tradycyjnych smaków napoju, jak truskawka czy banan, producent regularnie wprowadza na rynek edycje limitowane – fani mleka Mullermilch mogą obecnie skosztować produktu w wersji czekoladowo-bananowej, a już niebawem (od listopada) o smaku American Brownie. Mullermilch to produkt wzbogacony o dawkę cennych witamin: E, B1, B2 i B6.

*ACNielsen Polska, dane za okres skumulowany lipiec 2015 – czerwiec 2016

Comments

comments

28
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...