MullenLowe Warsaw z kolejną kampanią dla firmy Provident

Jerzy Ciszewski - 04.03.2021
148

MullenLowe Warsaw z kolejną kampanią dla firmy Provident

MullenLowe Warsaw z kolejną kampanią dla firmy Provident

 Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Komunikacja, za którą odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, koncentruje się na pozytywnych emocjach, jakich dostarcza realizacja planów.

 Działania reklamowe wpierające produkt „Super Prosta Pożyczka 3000 – 3300”, oparte są na popularnym przeboju z 2000 roku i opowiadają o satysfakcji ze zrealizowanych planów, która jest  kluczowym elementem formatu komunikacji.

– W nowych spotach Provident nie skupia się na przedmiotach, które możemy kupić za dodatkową gotówkę, lecz na planach, które są znacznie głębszą motywacją niż sama chęć posiadania. Bohaterowie kampanii realizują swoje plany na szczęście oraz starają się uszczęśliwić swoich najbliższych. Kupując przedmioty, kupują tak naprawdę satysfakcję i radość z realizacji swoich planów – podkreśla Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu e-commerce i komunikacji marketingowej Provident Polska.

Kampania wystartowała 3 marca i jest emitowana w kanałach telewizyjnych. MullenLowe Warsaw jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii oraz kreacji kampanii. Agencja przygotowała trzy spoty (30- i 2×15- sekundowy), opowiadające zabawną historię o codziennych planach, które możemy zrealizować w domach podczas pandemii, takich jak np. kurs nauki online.

Nową strategię firmy zamknęliśmy w haśle „Na szczęście mam plan”, które poprzez grę słów, mówi nie tylko o tym, że Provident służy pomocą swoim klientom w każdej życiowej sytuacji, ale także o tym, że pomaga im realizować plany na życiowe szczęście, zadowolenie i spełnienie – podkreśla Marcin Nowak, Dyrektor Kreatywny MullenLowe Warsaw, odpowiedzialnej za kampanię. – Plany na szczęście” przedstawiamy w konwencji intrygujących portretów naszych bohaterów. Wszystkie pokazane są w przewrotny sposób, przyciągając uwagę widzów wesołym zderzeniem wizji planu i jego realizacji – dodaje.

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

„Super Prosta Pożyczka” dla nowych klientów firmy Provident, którą promuje najnowsza kampania,  dotyczy pożyczek od 500 zł do 10 000 zł, spłacanych w 52 tygodniowych ratach lub 12 miesięcznych. Dla reprezentatywnego przykładu pożyczki o całkowitej kwocie 3000 zł, całkowity koszt wynosi 300 zł, całkowita kwota do zapłaty 3300 zł, a RRSO 19,53 proc.

 

Link do spotu: https://youtu.be/qt9hBjhKO6A

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...