MullenLowe Warsaw z dobrymi zakończeniami dla Warty

Redakcja PR - 27.11.2018
202

Nietypowe testymoniale ubezpieczeniowe

Jak za pomocą wykreowanej w reklamie sytuacji opowiedzieć, że coś się sprawdza w prawdziwym życiu? I do tego nie zanudzić odbiorców codziennymi problemami? Trzeba prawdziwej historii, odrobiny wyobraźni, poczucia humoru i wyrazistej osobowości – w tym wypadku Marcina Prokopa.

MullenLowe Warsaw wykorzystało te wszystkie elementy do stworzenia koncepcji najnowszej kampanii dla Warty – „Dobre zakończenia”. W ten sposób powstały pierwsze trzy filmy z serii nietypowych testymoniali. Nietypowych, bo zestawione w nich zostały dwa światy – ten wykreowany, plastycznie dopieszczony, ze znanym i lubianym prezenterem telewizyjnym, który w zabawny, ale zupełnie niedorzeczny sposób próbuje sobie poradzić w kłopotliwych sytuacjach, i ten prawdziwy, w którym tzw. zwykli ludzie wyjaśniają znanej osobowości telewizyjnej, jak łatwo wybrnęli z kłopotów dzięki zachowaniu zdrowego rozsądku i dzięki Warcie. Granica między tymi światami jest płynna, ale wyraźna. Dzięki odsłonięciu kulisów warsztatu reklamowego historie klientów Warty udaje się przedstawić w sposób wiarygodny i jednocześnie zachować atrakcyjną lekkość humorystycznej narracji.

 

 

Reżyserem serii filmów jest Martyna Iwanicka, która wzbogaciła historie o unikalną plastyczną głębię i wdzięk. Nad produkcją czuwa Film Reaktor, zapewniając sprawną realizację niecodziennych i nie zawsze najłatwiejszych pomysłów scenograficznych. Filmy w dwóch formatach: 35 i 15 sekund, emitowane są w mediach internetowych – YouTube, serwisach VOD oraz social mediach. Emisji filmów towarzyszy kampania bannerowa także z udziałem Marcina Prokopa.

Landing page: dobrezakonczenia.pl

Comments

comments

202
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...