MullenLowe Warsaw wzmocniła strategię i digital

Informacja Prasowa - 06.02.2023
15

Agencja w minionym roku odnotowała wzrost projektów kreatywno-cyfrowych od stałych klientów

Marta Głowacka jako digital strategist dołączyła do działu strategii MullenLowe Warsaw. Dawid Rakowski został influencer managerem w agencji.

MullenLowe Warsaw sukcesywnie poszerza kompetencje w obszarze digital, wychodząc naprzeciw potrzebom marek dla których pracuje. Agencja w minionym roku odnotowała wzrost projektów kreatywno-cyfrowych od stałych klientów – m.in. L’Oreal Polska oraz pozyskała nowych jak Douglas Polska.

Nasi nowi specjaliści mają duże doświadczenie pracy nad cyfrowym contentem czy angażowaniem społeczności marek – mówi Kinga Grzelewska, managing partner & creative director MullenLowe Warsaw. – Rozwijali także swoje umiejętności przy prestiżowych i nagradzanych projektach. Wnoszą do agencji kompetencje, które będą doskonałym uzupełnieniem naszej dotychczasowej oferty – dodaje.

Marta Głowacka dołączyła do zespołu strategów zarządzanych przez Rafała Lampasiaka, strategy directora. Nowa digital strategist skupi się głównie na pracy dla klientów agencji – w prowadzeniu marek wykorzysta m.in. zdobyty w 2021 roku certyfikat Dimaq. Pomoże także rozwijać kompetencje strategiczne i digital w całej MullenLowe Group (oprócz agencji MLW należy także dom mediowy Mediahub). Głowacka w branży pracuje od 12 lat z czego połowę po stronie klienta, a drugą połowę  agencji. Zaczynała w dziale online marketingu Groupon, gdzie prowadziła działania w social mediach. Po pięciu latach dołączyła do startup’u marki GLOV i jako online marketing manager odpowiadała m.in. za wdrożenie sklepu online, planowanie i produkcję contentu oraz współpracę z influencerami. Potem została startegy plannerką w Isobar Polska, gdzie współtworzyła strategie komunikacji dla takich klientów jak Estée Lauder, Audi, McDonald’s – kampanię tej marki 2forU Stories nagrodzono brązowym Effie. Następnie przeszła do Saatchi & Saatchi, gdzie jako creative strategist odpowiadała za obsługę OBI.

Natomiast Dawidowi Rakowskiemu powierzono koordynację współpracy z influencerami w dziale digital, zarządzanym przez Przemysława Półtoraka, digital directora. Nowy influencer manager w reklamie pracuje od czterech lat.  Doświadczenie zdobywał w agencji Searchway, ale także jako freelancer w branżach takich jak: Web3, NFT, beauty, FMCG, oraz motoryzacja. Zajmował się również organizacją eventów dla zagranicznych twórców w różnych częściach świata – m.in.  na Mykonos, z udziałem modela Jaya Alvarreza czy gwiazdy kulturystyki Sergi Constance. Rakowski prowadzi również własne kanały w social mediach – na Instagramie śledzi go 174 tys. fanów.

Comments

comments

15
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...