MSLGROUP wyłącznym partnerem PR Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum

Informacja Prasowa - 16.08.2016
137

MSLGROUP partnerem PR festiwalu Golden Drum

Tegoroczna, 23 edycja Golden Drum będzie przełomową. Festiwal zmienia siedzibę z Portorož na Ljubljanę, a formuła z reklamowej zostaje rozszerzona na całą branżę kreatywną. Zadaniem MSLGROUP jest strategiczne doradztwo przy repozycjonowaniu Golden Drum oraz komunikacja imprezy – dotarcie do branży marketingowej na 37 rynkach w Europie, Rosji i na Bliskim Wschodzie. Agencja po raz drugi została wyłącznym partnerem PR festiwalu. 

Impreza łączy co roku ponad 900 ekspertów z branży marketingowej oraz projektantów, młode talenty i studentów. Przez cztery dni festiwal oferuje szeroką gamę programów z wieloma znanymi i wielokrotnie nagradzanymi prelegentami oraz największy przegląd kampanii zrealizowanych w ciągu minionego roku.

Golden Drum chce wskazywać nowe drogi rozwoju  dla marketerów, pokazywać dobre praktyki oraz inicjować dyskusje nad ważnymi dla środowiska tematami. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmi  „Zainspirowani by inspirować”.

Comments

comments

137
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...