
MSLGROUP wyłącznym partnerem PR Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum
Informacja Prasowa - 16.08.2016MSLGROUP partnerem PR festiwalu Golden Drum
Tegoroczna, 23 edycja Golden Drum będzie przełomową. Festiwal zmienia siedzibę z Portorož na Ljubljanę, a formuła z reklamowej zostaje rozszerzona na całą branżę kreatywną. Zadaniem MSLGROUP jest strategiczne doradztwo przy repozycjonowaniu Golden Drum oraz komunikacja imprezy – dotarcie do branży marketingowej na 37 rynkach w Europie, Rosji i na Bliskim Wschodzie. Agencja po raz drugi została wyłącznym partnerem PR festiwalu.
Impreza łączy co roku ponad 900 ekspertów z branży marketingowej oraz projektantów, młode talenty i studentów. Przez cztery dni festiwal oferuje szeroką gamę programów z wieloma znanymi i wielokrotnie nagradzanymi prelegentami oraz największy przegląd kampanii zrealizowanych w ciągu minionego roku.
Golden Drum chce wskazywać nowe drogi rozwoju dla marketerów, pokazywać dobre praktyki oraz inicjować dyskusje nad ważnymi dla środowiska tematami. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmi „Zainspirowani by inspirować”.
Dwudziesty trzeci Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się od 18 do 21go października 2016 r. w Ljubljanie, Zielonej Stolicy Europy 2016, w Słowenii.
Jak podkreśla w komunikacie prasowym Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP w Europie Środkowej i Wschodniej:
Wysokie kryteria przy ocenie, komisja konkursowa składająca się z najwyższej klasy ekspertów, inspirujące tematy oraz prelegenci mają być najlepszymi referencjami Golden Drum. Festiwal to silna marka, która jest otwarta się na zmiany zachodzące w świecie komunikacji. Razem z organizatorami chcemy współtworzyć historię sukcesu Golden Drum jako najważniejszego wydarzenia branży kreatywnej w regionie.
Ważne daty:
Rejestracja uczestników oraz delegatów: otwarta
Deadline na zapisy: 29 sierpień 2016
Wczesny deadline dla delegatów: 20 wrzesień 2016
Więcej informacji o Festiwalu Golden Drum na stronie: www.goldendrum.com
Comments
