Amerykański MSLGROUP firmą przyjazną wobec społeczności LGBTQ według Human Right Campaign Foundation

Redakcja PR - 23.02.2017
163

Amerykański MSLGROUP firmą przyjazną wobec społeczności LGBTQ według Human Right Campaign Foundation

Organizacja Human Right Campaign Foundation co roku przedstawia raport pt. „Corporate Equality Index”. Zawiera on zestawienie kilkuset amerykańskich firm przyjaznych wobec społeczności LGBTQ. W tegorocznym raporcie wskazano 887 takich firm, z kilkunastu branży, w tym: prawniczej, komunikacyjnej, farmaceutycznej czy rozrywkowej. Najwyższe noty w raporcie otrzymał amerykański oddział MSLGROUP. 
MSLGROUP w tegorocznym raporcie Human Right Campaign Foundation osiągnął najwyższe wskaźniki tolerancji i poszanowania praw społeczności LGBTQ. Amerykański oddział firmy otrzymał najwyższe noty obok spółek takich jak: Apple, General Electric, Verizon czy Philips. Spośród firm z branży medialnej, najwyższe wskaźniki tolerancji i poszanowania praw społeczności LGBTQ otrzymały: Netflix, Nielsen, Saatchi & Saatchi czy Starcom.
Human Right Campaign Foundation to amerykańska organizacja pozarządowa zajmująca się prawami społeczności LGBTQ (ang. Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer).
Dla naszego portalu wyróżnienie amerykańskiego oddziału komentuje Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP w Europie Środkowo-Wschodniej:
Od 15 lat Human Right Campaign Foundation publikuje Corporate Equality Index, wskazujący firmy przyjazne dla społeczności LGBT. W tym roku aż 887 amerykańskich firm wzięło udział w badaniu. MSLGROUP oraz inne firmy grupy Publicis co roku osiągają w nim maksymalne wskaźniki. Oznacza to, że w firmach prowadzona jest polityka równości i tolerancji. W Polsce uczymy się od naszych amerykańskich kolegów i stawiamy pierwsze kroki w usprawnieniu procedur i działań, tak by móc w pełni powiedzieć, że jesteśmy taką firmą. Prawa mniejszości muszą być bowiem chronione bardziej niż tylko przez przyjazną atmosferę w pracy.
Z pełną wersją raportu można zapoznać się tu.

Comments

comments

163
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...